Ingezonden persbericht

Alcatel helpt multinational Kanbay met haar bedrijfscommunicatie

Kanbay verdient investering in IP-spraakdiensten binnen een jaar terug

Parijs, 13 mei 2003 - Alcatel heeft vandaag bekendgemaakt dat Kanbay Incorporated de Alcatel OmniPCX Enterprise heeft gekozen voor betrouwbare communicatie over haar wereldwijde IP-netwerk. Kanbay is een wereldwijd opererende system integrator uit Chigaco met kantoren in Amerika, Europa, Azië en Australië. Dankzij de inzet van de Alcatel OmniPCX voor IP-spraakdiensten is Kanbay in staat aanzienlijke besparingen te realiseren op haar internationale gesprekken en conferentietoepassingen.

Een goede communicatie tussen de verschillende locaties van Kanbay is essentieel voor het realiseren van projectdoelstellingen en klanttevredenheid. De Alcatel OmniPCX Enterprise zorgt voor een eenvoudige en voordelige toegang tot de verschillende spraakdiensten over het bedrijfsnetwerk van Kanbay. Een medewerker uit Chicago kan nu zonder moeite een collega in India bellen alsof beide in het hetzelfde kantoor zitten, door het simpelweg intoetsen van een viercijferig doorkiesnummer op het Alcatel IP-telefoontoestel.

"Voor de ingebruikname van de Alcatel OmniPCX Enterprise spendeerde Kanbay alleen in de Verenigde Staten al $18.000 per maand aan interlokale en internationale gesprekken plus $10.000 per maand op externe conferentiediensten," aldus Mark Livings, Chief Information en Technology Officer van Kanbay. "Het onderbrengen van spraak- en conferentiediensten in het bestaande Wide Area Netwerk leverde directe besparingen op."

Kanbay verdient haar investering in de Alcatel OmniPCX Enterprise dan ook binnen een jaar terug. Bovendien bleek de spraakkwaliteit aanzienlijk beter te zijn.

Het volledige persbericht vindt u in bijgaand document.

Voor nadere informatie:
Alcatel Telecom Nederland/Eva Fodor
T. 070 - 3079 815
E. eva.fodor@alcatel.nl