Ingezonden persbericht
Alcatel helpt multinational Kanbay met haar bedrijfscommunicatie
Kanbay verdient investering in IP-spraakdiensten binnen een jaar terug
Parijs, 13 mei 2003 - Alcatel heeft vandaag bekendgemaakt dat Kanbay Incorporated de Alcatel OmniPCX Enterprise heeft gekozen voor betrouwbare communicatie over haar wereldwijde IP-netwerk. Kanbay is een wereldwijd opererende system integrator uit Chigaco met kantoren in Amerika, Europa, Azië en Australië. Dankzij de inzet van de Alcatel OmniPCX voor IP-spraakdiensten is Kanbay in staat aanzienlijke besparingen te realiseren op haar internationale gesprekken en conferentietoepassingen.
Een goede communicatie tussen de verschillende locaties van Kanbay is
essentieel voor het realiseren van projectdoelstellingen en
klanttevredenheid. De Alcatel OmniPCX Enterprise zorgt voor een eenvoudige
en voordelige toegang tot de verschillende spraakdiensten over het
bedrijfsnetwerk van Kanbay. Een medewerker uit Chicago kan nu zonder moeite
een collega in India bellen alsof beide in het hetzelfde kantoor zitten,
door het simpelweg intoetsen van een viercijferig doorkiesnummer op het
Alcatel IP-telefoontoestel.
"Voor de ingebruikname van de Alcatel OmniPCX Enterprise spendeerde Kanbay
alleen in de Verenigde Staten al $18.000 per maand aan interlokale en
internationale gesprekken plus $10.000 per maand op externe
conferentiediensten," aldus Mark Livings, Chief Information en Technology
Officer van Kanbay. "Het onderbrengen van spraak- en conferentiediensten in
het bestaande Wide Area Netwerk leverde directe besparingen op."
Kanbay verdient haar investering in de Alcatel OmniPCX Enterprise dan ook
binnen een jaar terug. Bovendien bleek de spraakkwaliteit aanzienlijk beter
te zijn.
Het volledige persbericht vindt u in bijgaand document.
Voor nadere informatie:
Alcatel Telecom Nederland/Eva Fodor
T. 070 - 3079 815
E. eva.fodor@alcatel.nl