Ingezonden persbericht


Persbericht

Aspect Communications versterkt management team

Hoofddorp, 13 mei 2003 - Aspect Communications Corporation (Nasdaq: ASPT), marktleider op het gebied van business communications solutions, heeft twee nieuwe teamleden toegevoegd aan haar top management. Jim Flatley begint per direct als President of Worldwide Sales and Service. Tegelijkertijd start Lloyd Linnell als Senior Vice President of Worldwide Customer Services en rapporteert als zodanig aan Jim Flatley. Beide heren beschikken over meer dan twintig jaar branche-ervaring in het ontwikkelen en managen van sales- en serviceorganisaties.

Jim Flatley is een geroutineerd manager en heeft uitgebreide kennis en ervaring in het ontwikkelen, opbouwen en managen van zeer effectieve sales- en serviceorganisaties. Flatley was hiervoor Vice President of Worldwide Field Operations bij Plumtree Software, waar hij vanaf de startup in 30 maanden een omzet heeft gerealiseerd van $ 80 miljoen. Hiervoor bekleedde hij diverse managementposities bij onder andere Siebel, AT&T, Network General/Network Associates en IBM. Aspect is een geweldig bedrijf. Het is een marktleider met enorme potentie. Ik kijk er dan ook naar uit samen met de klanten van Aspect te bouwen aan het succes van hun customer relationship strategieën," aldus Jim Flatley.

Lloyd Linnell startte zijn carrière bij Bell Laboratories waar hij gedurende 14 jaar diverse technische functies en managementfuncties vervulde. Bij Stream International, een aanbieder van outsourced customer care services, was hij onder meer verantwoordelijk voor klantcontact processen en systemen, wereldwijde spraak- en datanetwerken en de automatisering van de bedrijfsprocessen. Als Head of North-Americas Operations was hij verantwoordelijk voor de winstgevendheid van Stream s multichannel contact centers. Linnell is al sinds lange tijd een trouwe klant en early adopter van Aspect s oplossingen. Over Aspect zegt Linnell: Ik ben zeer enthousiast over de organisatie en over de rol die ik binnen de organisatie ga vervullen. Als klant van Aspect weet ik uit eerste hand wat de Aspect-oplossingen kunnen betekenen voor iedere organisatie. Ik kijk er naar uit om deze kennis te delen met andere klanten, zodat ook zij optimale efficiëntie en effectiviteit kunnen bereiken in hun contact centers.

Wij zijn zeer content met de versterking van ons management team en trots dat deze twee ervaren managers bij Aspect in dienst zijn getreden, aldus Beatriz Infante, Chairman, President en CEO van Aspect. Jim Flatley geeft vanuit zijn sales- en managementervaring een nieuwe impuls aan de sales- en serviceorganisatie van Aspect. Hij heeft een bewezen staat van dienst als het gaat om het bereiken van salesdoelstellingen. Ik ken Lloydd Linnell al vele jaren als Aspect-klant en ben verheugd dat hij ons gaat helpen om onze serviceorganisatie op een nog hoger niveau te brengen.

Over Aspect Communications

Aspect Communications Corporation (Nasdaq: ASPT) is de toonaangevende aanbieder op het gebied van business communications oplossingen, toegespitst op contact management technologie. Aspect helpt organisaties te evolueren naar multichannel contact management door te zorgen voor probleemloze integratie van traditionele telefonie en Voice-over-IP, e-mail, voicemail, web, fax, en draadloze business communications. Zo ondersteunt Aspect haar klanten in hun contact management strategie voor de toekomst. Aspect is de business partner van 74 procent van de 50 grootste organisaties wereldwijd (Fortune 50). De leidende positie van Aspect is gebaseerd op meer dan 17 jaar ervaring en meer dan 8.000 implementaties wereldwijd. Het Aspect hoofdkantoor is gevestigd in San Jose, Californië. (VS), en er zijn Aspect kantoren verspreid over de hele wereld. Aspect werkt samen met een uitgebreid netwerk van systems integrators, onafhankelijke softwareleveranciers en distributiepartners. Meer informatie over Aspect Communications kunt u vinden op www.aspect.com.



Ingezonden persbericht