Verbond van Verzekeraars
Commercials levencampagne vanaf mei weer op tv
Best lekker als je van tevoren weet waar je aan toe bent: die slogan
zal binnenkort weer te zien zijn in een tweetal tv-commercials. De
commercials zijn onderdeel van de reclamecampagne die het Verbond in
november vorig jaar is gestart voor levens- en inkomensverzekeraars.
De campagne duurt in totaal drie jaar en gedurende deze periode zullen
de tv-spots regelmatig worden herhaald. In de commercials worden
verzekeraars gepresenteerd als dé partner bij uitstek voor de
consument die werk wil maken van zijn financiële toekomst.
Het Verbond startte in november vorig jaar een commerciële campagne,
die is bedoeld om consumenten te laten zien welke mogelijkheden een
verzekeraar kan bieden om hun financiële toekomst veilig te stellen.
Het gaat daarbij om de gehele range aan producten op het gebied van
pensioen-, levens- en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen. In de
campagne wordt benadrukt dat de verzekeringsbranche zich onderscheidt
van alle andere aanbieders van financiële producten door de ruime
keuze aan producten en mogelijkheden.
www.financieletoekomst.nl
Voor de campagne zijn twee tv-commercials gemaakt, die voor het eerst
van november 2002 tot en met januari 2003 werden uitgezonden. De
commercials zijn nu opnieuw op de televisie te zien vanaf 19 mei tot
en met eind juni. In de ene spot speelt een voetballer een rol, die
voorafgaand aan het nemen van een penalty zijn shirt over zijn hoofd
trekt. In de andere spot wordt verslag gedaan van een roeiwedstrijd,
waarbij een roeier vóór het bereiken van de finish al de fles
champagne ontkurkt. Beide commercials worden afgesloten met de slogan
Best lekker als je van tevoren weet waar je aan toe bent. Je
financiële toekomst verzeker je bij een verzekeraar. Voor meer
informatie wordt de consument doorverwezen naar de website
www.financieletoekomst.nl. Daarop is onder meer een overzicht
opgenomen van alle producten die verzekeraars bieden, een overzicht
van alle bij het Verbond aangesloten levens- en inkomensverzekeraars
en een toelichting op de fiscale ontwikkelingen.
Bondig, mei 2003