Koninklijk Horeca Nederland

Veiligheid en imago
Horeca Nederland Magazine mei 2003

Uitgaan en het veiligheidsgevoel van de gasten. In dit nummer speciale aandacht voor dat onderwerp in relatie tot de horeca.

Marco Borsato, Warchild en horeca. Horeca werkt mee aan schone stad. De perfecte gastheer valt niet op.

Hieronder vindt u een selectie van artikelen uit ons magazine met verwijzingen naar meer informatie op onze website of elders op Internet.


Column van Jan Geenemans, voorzitter Koninklijk Horeca Nederland.

Duo horeca en politie Groningen verbetert veiligheid en imago
Maatschappelijk ondernemen in de horeca

Digitale Horeca Handboeken

Toine Manders vanuit Brussel: `Het geheim van de kok'.
'Een patatje vrede kan ook'

'De perfecte gastheer valt niet op'

Column Jeu Claes. Wat mij opvalt...

BEM!, Bureau Eerlijke Mededinging

Regels, regels, regels, ook voor instellingen (Zie ook de rubriek BEM! op onze website).

Koninklijk Horeca Nederland ArboHoreca-Prijs 2003
Sector Cafe-Barbedrijven:

Trendrapport Rendement 2002

Sector Restaurants

Hygiënecode

Sector Hotels

Duurzaam ondernemen

Méér rendement

Waarom u ook!

Ledenvoordeel

Bespaar op brandstof (Zie: Ledenvoordelen)
Forum, Praten met het Landelijk Bestuur

Hans Langereis: 'Imago is als kruipolie'

Werkbezoeken politici

Strip: Fons en Fiona