KEESIE
Jim-posters verdwijnen uit abri's
PERSBERICHT
Veghel, 16 mei 2003
VEGHEL- Na de run op de levensgrote Idols' Jim-reclamepoppen in
supermarkten is het nu de beurt aan de Jim-Mars campagneposters die in
abri's door het hele land hangen. Masterfoods, fabrikant van onder
andere Mars heeft van abri-exploitanten Viacom Outdoor, Wall en JC
Decaux- melding gekregen dat de posters massaal uit de abri's worden
gestolen, in een mate die sinds de hype rond het Amerikaanse
seks-symbool Pamela Anderson enkele jaren geleden, niet meer is
voorgekomen. In de stad Groningen alleen al werden gisteren
(donderdag) bijvoorbeeld een tiental abri's leeggeplunderd. Ook worden
de abri-exploitanten veel meer dan anders bestookt met telefoontjes
van fans die een poster willen hebben.
Om meer schade aan de abri's te voorkomen en om de Jim fans tegemoet
te komen, gaat Mars de originele posters (dus geen verkleinde versie)
vanaf aanstaande dinsdag 20 mei aanbieden via de website www.mars.nl.
Zolang de voorraad strekt zijn de posters (1 exemplaar per aanvrager)
verkrijgbaar: de aanvrager betaalt uitsluitend de handling- en
verzendkosten.
Mars en Jim sloten onlangs een exclusief contract voor een jaar. De
jeugdige Idols ster vormt het nieuwe gezicht van Mars terwijl Mars de
muzikale carriere van Jim commercieel ondersteunt. De debuut cd-single
'Tell Her' van de de Idolsfinalist stond binnen een dag na de
releasedatum (10 mei) op de eerste plaats van de hitlijsten.
Einde persbericht
Voor meer informatie over de Mars-Jim actie kunt u contact opnemen met
Esther de Vilder, Brand Group Manager bij Masterfoods Veghel BV,
telefoon: +31 (413) 383337.
Voor beeldmateriaal van de Mars-Jim campagne kunt u contact opnemen
met Anouk Beumkes van Keesie, telefoon: +31 (10) 2469500.
16 mei 03 17:53