Gemeente Maastricht

Gemeente-Infocentrum, extra service in de stad

Het Gemeente-Infocentrum aan de Vissersmaas 9 is een extra gemeentelijk informatiepunt in de stad waar u terecht kunt met uw vragen over gemeentelijke producten en diensten en het project Stadskern in Beweging. Daarnaast kunt u er terecht voor inzage van raadstukken, openbare besluitenlijsten en bijlagen, en voor gemeentelijke folders en brochures.

Voor het regelen van gemeentelijke producten of diensten, zoals bijvoorbeeld het aanvragen van paspoorten en rijbewijzen, aangiften voor geboorten en overlijden, aanvragen van vergunningen e.d., wordt u doorverwezen naar het GemeenteLoket in Randwyck. Ook voor de kleine centrumgebonden transacties, zoals bijvoorbeeld het betalen van parkeerboetes en marktgelden, dient u het GemeenteLoket te bezoeken.

Het Gemeente-Infocentrum is op werkdagen geopend van 9.00 - 17.00 uur. Het centrum is telefonisch bereikbaar via het centrale nummer (043) 350 40 00.

Het Gemeente-Infocentrum aan de Vissersmaas 9 is een extra gemeentelijk informatiepunt in de stad waar u terecht kunt met uw vragen over gemeentelijke producten en diensten en het project Stadskern in Beweging. Daarnaast kunt u er terecht voor inzage van raadstukken, openbare besluitenlijsten en bijlagen, en voor gemeentelijke folders en brochures.

Voor het regelen van gemeentelijke producten of diensten, zoals bijvoorbeeld het aanvragen van paspoorten en rijbewijzen, aangiften voor geboorten en overlijden, aanvragen van vergunningen e.d., wordt u doorverwezen naar het GemeenteLoket in Randwyck. Ook voor de kleine centrumgebonden transacties, zoals bijvoorbeeld het betalen van parkeerboetes en marktgelden, dient u het GemeenteLoket te bezoeken.

Het Gemeente-Infocentrum is op werkdagen geopend van 9.00 - 17.00 uur. Het centrum is telefonisch bereikbaar via het centrale nummer (043) 350 40 00.

Het Gemeente-Infocentrum aan de Vissersmaas 9 is een extra gemeentelijk informatiepunt in de stad waar u terecht kunt met uw vragen over gemeentelijke producten en diensten en het project Stadskern in Beweging. Daarnaast kunt u er terecht voor inzage van raadstukken, openbare besluitenlijsten en bijlagen, en voor gemeentelijke folders en brochures.

Voor het regelen van gemeentelijke producten of diensten, zoals bijvoorbeeld het aanvragen van paspoorten en rijbewijzen, aangiften voor geboorten en overlijden, aanvragen van vergunningen e.d., wordt u doorverwezen naar het GemeenteLoket in Randwyck. Ook voor de kleine centrumgebonden transacties, zoals bijvoorbeeld het betalen van parkeerboetes en marktgelden, dient u het GemeenteLoket te bezoeken.

Het Gemeente-Infocentrum is op werkdagen geopend van 9.00 - 17.00 uur. Het centrum is telefonisch bereikbaar via het centrale nummer (043) 350 40 00.