Nationale-Nederlanden

Voetbalcampagne Nationale-Nederlanden wint Accent 20-05-2003
De voetbalcampagne 'Volgende keer zijn we er gewoon weer bij...' van Nationale-Nederlanden is bekroond met een Accent. De Accenten worden jaarlijks uitgereikt door de Stichting Adverteerders Nederland (SAN).

Al jaren kan het Nederlands voetbalelftal rekenen op de steun van Nationale-Nederlanden. De winnende campagne toont NN als betrouwbare partner van 'Oranje'. Ook in deze mindere voetbaltijden. Zoals bekend ontbrak het Nederlands elftal op het WK 2002. Nationale-Nederlanden blijft, zoals een ware 'partner in business' betaamt, achter 'Oranje' staan. Wat er ook gebeurt.
De inzendingen zijn in verschillende categorieën ingedeeld. Nationale-Nederlanden ontving de prijs in de categorie 'Corporate'. De jury let op de mate waarin de adverteerder erin is geslaagd een succesvolle invulling te geven aan de geformuleerde doelstellingen en aan de communicatie- en de mediastrategie.
Ook is van belang de mate waarin de adverteerder erin is geslaagd de campagne uit te voeren. Ze kijkt daarbij vooral hoe opvallend, origineel, onderscheidend en vernieuwend de campagne is.