p e r s b e r i c h t

Target Interactive Communication breidt uit naar Rotterdam

Rotterdam/Amsterdam, 20 mei 2003 Target Interactive Communication (www.target.nl) opent een vestiging in Rotterdam. Met de overname van de activiteiten van Plusfour Marketing Support BV heeft het direct marketingbureau Target zich een bruggenhoofd in de Maasstad verworven. Target betrekt deze zomer een kantoor dat de basis zal vormen voor een actievere rol in de Rotterdamse regio. De leiding van de Rotterdamse vestiging komt in handen van Robert Jan van Rheenen.

De beslissing van Target om een vestiging in Rotterdam te beginnen is gebaseerd op de grote potentie van de lokale markt en het relatief kleine aanbod van professionele direct marketingbureaus. Target heeft een schat aan kennis en ervaring op dit specifieke marketinggebied. De overname van het regionaal sterke Plusfour sluit perfect aan op het werkgebied en de toekomstvisie van Target.

Wij willen persé ook in Rotterdam zelf zitten, zegt Paul Kelder, algemeen directeur van Target. Wij ontwikkelen onze (internationale) DM-campagnes en loyaliteitsprogramma s al bijna twintig jaar vanuit Amsterdam maar hebben historisch en persoonlijk een nauwe band met Rotterdam. Het grote cultuurverschil tussen deze steden, en dus ook tussen de bedrijven en consumenten van deze regio s, biedt ons een enorme groeimogelijkheid. De veel besproken Rotterdamse mentaliteit van de mouwen opstropen , spreekt ons én de bedrijven in deze regio aan.

Robert Jan van Rheenen, was de oprichter en directeur van Plusfour Marketing Support, een bureau dat zich in de afgelopen negen jaar voornamelijk bezig hield met de productie en uitvoering van direct marketing en sales promotion acties. Plusfour marketing support heeft onder meer voor ABN Amro, Grohe, Inholland, Océ, Campina, PaperPak, Procter & Gamble en Unilever gewerkt.

Over Target Interactive Communication

Target Interactive Communication, opgericht in 1984, is een full service direct marketing en internetbureau met klanten als o.m. Alfa Romeo, DPA, Fiat, Groene Land Achmea, Lancia, Proefdiervrij, Total, Versatel en Zon. Het bureau is onderdeel van de Target Interactive Marketing Group en biedt een compleet dienstenpakket van strategie, creatie, productie, databasebouw en sitebouw tot analyses. Andere leden van de groep zijn Homey Inc en Loyalty Lab.