Gemeente Breda

Persberichten

28-05-2003

Gehandicaptenparkeerkaart naar afdeling Parkeren

Met ingang van donderdag 12 mei is de afdeling Parkeren van de gemeente Breda verantwoordelijk voor de uitgifte van de gehandicaptenparkeerkaart. Tot die datum lag deze verantwoordelijkheid bij de afdeling Vergunningverlening en Handhaving van de gemeente. Omdat het een parkeerproduct betreft ligt het voor de hand dat de afdeling Parkeren verantwoordelijk is voor de
gehandicaptenparkeerkaart.

Voor mensen die al een gehandicaptenparkeerkaart hebben, verandert er voorlopig niets.
Vanaf 12 mei moeten mensen voor aanvragen of overige informatie met betrekking tot de kaart contact opnemen met de afdeling Parkeren. Het bezoekadres van de afdeling Parkeren is Fellenoordstraat 78 in Breda. De balie van de afdeling Parkeren is van maandag tot en met vrijdag open van 08.00 tot 17.00 uur, op donderdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Overigens bestaat ook de mogelijkheid om een aanvraagformulier voor de gehandicaptenparkeerkaart af te halen bij de balie Stadsbeheer in de publiekshal van het Stadskantoor, Claudius Prinsenlaan 10.

Breda, 28 mei 2003