P e r s b e r i c h t

Target verwerft meerderheid in homey inc

Amsterdam, 28 mei 2003 Target Interactive Marketing, de houdstermaatschappij van Target Interactive Communication en Loyalty Lab, vergroot haar deelname in Homey Integrated Net Communication naar 51%. Homey i.n.c. is gespecialiseerd in digitale marketingstrategieën en effectieve e-mailcampagnes.

Homey i.n.c. werd in 2002 opgericht door Jerry Lieveld, die ook in de nieuwe situatie als directeur invulling zal geven aan de ambitieuze doelstellingen van het bureau. Per 1 september zal Homey i.n.c. kantoor gaan houden in de Amsterdamse vestiging van Target. De ICT afdeling van Target, die zich voornamelijk toelegt op de ontwikkeling en het beheer van marketing databases zal nauw samenwerken met Homey i.n.c., waardoor er een sterke propositie ontstaat voor zowel on als off line toepassingen van database marketing.

Homey i.n.c. zal voor de hele Target Groep de technische invulling van websites en de koppelingen van websites met databases gaan verzorgen, als mede e-mail acties en digitale nieuwsbrieven verzorgen. Ook voor advies en consultancy op het gebied van digitale strategie zal de groep Homey i.n.c. gaan inzetten.

Het eerste jaar van ons bestaan hebben wij succesvol kunnen afsluiten. De deelname van Target is voor ons een belangrijke volgende stap. Het schept voor ons de mogelijkheid om te investeren in een toekomst waar digitale direct marketing een belangrijke plaats zal innemen. Targets kennis en ervaring op het gebied van DM, CRM en database marketing is een schitterende aanvulling op onze propositie. En vice versa. Aldus Jerry Lieveld, directeur van Homey i.n.c.

Paul Kelder, Algemeen Directeur van Target voegt daaraan toe: De vergroting van onze deelname in Homey i.n.c. tot een meerderheidsaandeel is onderdeel van ons streven om onze klanten alle strategische en creatieve facetten van direct marketing op het hoogste niveau te kunnen bieden. Bedrijven zullen digitale direct marketing steeds meer gaan inzetten, in combinatie met traditionele DM of op zichzelf.

Over Target

Target Interactive Marketing is de holding van Target Interactive Communication BV en Loyalty Lab B.V. Target Interactive Communication is een onafhankelijk direct marketing bureau. Loyalty Lab is gespecialiseerd in loyaliteitsprogramma s. De groep werkt voor opdrachtgevers uit zowel business to business-, business to consumer- en non-profitorganisaties, waaronder Cementbouw, DPA, Fiat Auto, Groene Land Achmea, Proefdiervrij, Versatel en Zon.

Over Homey i.n.c.

Homey i.n.c. is de specialist op het gebied van digitale marketing. Homey i.n.c. is in staat alle voorkomende activiteiten op het gebied van interactieve marketing geïntegreerd in te zetten. Daarbij wordt creativiteit altijd gekoppeld aan effectiviteit. Homey i.n.c. maakt deel uit van de Target Interactive Marketing Groep.