Persberichten - 05/06/2003
Fortis Bank organiseert Customer Day voor zakelijke klanten in 100 Business
Centres wereldwijd
Opening nieuw Business Centre in Saarbrücken
In de maand juni organiseert Fortis Bank wereldwijd, van Deventer tot
Krakow, een jaarlijkse dag voor klanten in het midden- en
grootzakelijke segment. Tijdens deze dag kunnen zij kennismaken met
het wereldwijde netwerk van circa 100 Business Centres in Europa en
Azië en met andere bedrijven in de regio. Kenmerkend voor dit netwerk
is dat klanten, onafhankelijk van waar zij ondernemen, gebruik kunnen
maken van dezelfde bankdiensten en -producten en hetzelfde
aanspreekpunt, de global relationship manager. Fortis Bank viert
tevens de opening van een nieuw Business Centre in Saarbrücken,
Duitsland.
Op of rond 12 juni organiseren de Business Centres in tien landen
gezamenlijk een klantendag. Dit jaar is het thema Close to the
Customer: Fortis Bank is dichtbij de klant, waar die ook zaken doet
binnen het volledig geïntegreerde netwerk van Business Centres. De
programmas variëren van het bijwonen van een seminar over
internationale handel, een ontmoeting tussen het management van Fortis
Bank en het management van bedrijven die klant zijn, tot een bezoek
aan de Ferrari Gallery in Bologna, Italië.
Specialismen en sectoren Voor klanten betekent het wereldwijde netwerk van Business Centres dat zij, waar ze ook zakendoen, kunnen terugvallen op een voor hen bekende organisatiestructuur en service. Door deze organisatiestructuur komen bancaire specialismen, die normaal gesproken alleen worden toegepast voor multinationals, ook beschikbaar voor middelgrote ondernemingen. Voorbeelden hiervan zijn: cash management, acquisitiefinanciering en exportfinanciering. Daarnaast kunnen klanten gebruikmaken van sectorgerichte kenniscentra zoals Haven & Logistiek, Vastgoed en de Gezondheidssector. Tenslotte beschikt elk Business Centre over uitgebreide kennis van de economische bedrijvigheid in de regio.
Bron: Fortis
Provider: Euronext Brussels