Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom levert met eService Center al drie jaar lang succesvol product

Wilp, 31 juli 2003 -- Trinicom, specialist in selfservice en e-mailmanagement, viert op 1 augustus haar driejarig bestaan. In 2000 is de organisatie gestart met de ontwikkeling van de succesvolle applicatie het eService Center, op basis van de jarenlange ervaring van haar werknemers op het gebied van CRM, marketing en servicemanagement. In drie jaar tijd heeft Trinicom zich ontwikkeld tot een winstgevende en sterk groeiende organisatie met een klantenkring bestaande uit een aantal toonaangevende binnenlandse en buitenlandse bedrijven.

Het eService Center is een call center applicatie gebaseerd op een on line kennisbank waarin klanten zelf kunnen zoeken naar het antwoord op hun vraag. Als ze dat antwoord niet kunnen vinden wordt de vraag alsnog doorgestuurd naar een servicemedewerker, die automatisch een antwoordsuggestie gepresenteerd krijgt. De geïntegreerde selfservice en e-mailmanagement software maakt het eService Center tot een uniek - in Nederland ontwikkeld - product.

Trinicom opereerde de eerste jaren van haar bestaan vanuit Barneveld, maar ontgroeide die locatie al snel. Begin dit jaar verhuisde het bedrijf daarom naar een groter onderkomen: kasteel De Lathmer in Wilp. Recentelijk heeft Trinicom onder andere verzekeraar Achmea, BSC, Sony Playstation, 9telecom (Frankrijk) en EnergyXS kunnen toevoegen aan haar klantenlijst.

Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: "In de drie jaar van ons bestaan hebben we gemerkt dat veel bedrijven op zoek zijn naar een manier om hun klantcontacten efficiënter af te handelen, zonder dat dat ten koste gaat van de kwaliteit van de dienstverlening. Het aantal mensen dat een bedrijf per e-mail benadert is de laatste paar jaar sterk gestegen, zodat handmatig afhandelen van die e-mail voor steeds meer organisaties te tijdrovend wordt. Met ons eService Center kunnen zij hun klanten een betere klantenservice bieden en tegelijkertijd kosten besparen. Ik verwacht dan ook dat we de positieve trend van de afgelopen drie jaar de komende jaren zullen kunnen voortzetten."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse organisatie, gevestigd in Wilp, die zich heeft gespecialiseerd in het afhandelen van elektronische klantcontacten. Trinicom richt zich primair op het ontwikkelen, implementeren en ondersteunen van haar kernproduct: eService Center. Tevens adviseert zij haar klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contact center, waarbij de nadruk ligt op het inrichten van internet selfservice en het verlagen van servicekosten. Trinicom mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot haar klantenkring rekenen, waaronder Casema, BelCompany, Siemens Nederland, Fortis Bank en internetprovider Tiscali. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde selfservice en e-mailmanagement software, die zowel ontwikkeling, implementatie als support in eigen beheer heeft. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: prinflux@cs.com