UPC NEDERLAND

Mobiel servicepunt van UPC in Purmerend

Amsterdam, 1 augustus - UPC Nederland komt naar haar klanten in Purmerend. Vanaf dinsdag 5 augustus tot en met zaterdag 9 augustus staan medewerkers van UPC met een mobiel servicepunt op de Koemarkt in Purmerend. Deze 'klantenservice op wielen' is dinsdag tot en met zaterdag geopend van 9.30 tot 17.30 uur.

Klanten kunnen bij het servicepunt terecht met vragen over hun radio- en televisiepakket. Het servicepunt heeft een directe computerverbinding met de klantenadministratie van UPC, zodat medewerkers verhuizingen en andere administratieve wijzigingen eenvoudig kunnen doorvoeren. Vragen over facturen kunnen zij eveneens snel beantwoorden. Daarnaast kunnen inwoners van Purmerend in het mobiele servicepunt breedband kabelinternet via chello uitproberen. Ook kunnen zij zien hoe digitale televisie via de kabel werkt. Zo biedt UPC Digital heel veel extra tv- en muziekkanalen, en ook een elektronische programmagids.

Tournee In Purmerend strijkt het mobiele servicepunt van UPC nu alweer voor de tweede keer neer. De afgelopen weken was UPC aanwezig in verschillende stadsdelen van Amsterdam, Zaanstad en Purmerend. De 'tournee' maakt deel uit van een reeks van aangekondigde maatregelen om de service van het kabelbedrijf verder te verbeteren. Eerder bleek het initiatief in Gelderland een groot succes. Zo kan het kabelbedrijf in alle gemeenten in Noord-Holland, Flevoland en Friesland haar klanten helpen en informeren. Nu staat het mobiele center op de Gedempte Gracht in Zaanstad en in de maanden augustus en september zal Amsterdam Oost, Diemen en Weesp aan worden gedaan.

Bereikbaar Met het mobiele servicepunt biedt UPC haar klanten in Noord-Holland, Flevoland en Friesland een extra service naast de telefonische klantenservice. Deze is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur. Het telefoonnummer is 0900 15 80 (0,10 euro per minuut). Voor storingen is UPC bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag en zon- en feestdagen van 10.00 tot 22.00 uur.

Informatie Klanten kunnen voor informatie ook terecht op het UPC Infokanaal met teletekst op televisie en de website www.upc.nl. Daarnaast zijn klanten welkom bij de zes vaste UPC Centers in Noord-Holland, Flevoland en Friesland:

UPC Center Almere-Stad Zoetelaarpassage 9 maandag 13.00 - 18.00 uur dinsdag t/m vrijdag 9.30 - 18.00 uur zaterdag 9.30 - 17.00 uur

UPC Center Amsterdam Kabelweg 51 maandag t/m vrijdag 9.00 - 18.00 uur zaterdag gesloten

UPC Center Amsterdam Ceintuurbaan 117 maandag 10.00 - 17.30 uur dinsdag t/m vrijdag 9.30 - 17.30 uur zaterdag 9.30 - 17.00 uur

UPC Center Haarlem Grote Houtstraat 133 maandag 13.00 - 18.00 uur dinsdag t/m vrijdag 9.30 - 18.00 uur zaterdag 9.30 - 17.00 uur

UPC Center Hilversum Spoorstraat 69b maandag 13.00 - 18.00 uur dinsdag t/m vrijdag 9.30 - 18.00 uur zaterdag 9.30 - 17.00 uur

UPC Center Leeuwarden Ruiterskwartier 127 maandag 13.00 - 18.00 uur dinsdag t/m vrijdag 9.30 - 18.00 uur zaterdag 9.30 - 17.00 uur

UPC Nederland UPC Nederland is onderdeel van het beursgenoteerde United Pan-Europe Communications N.V. (Euronext Amsterdam: UPC; Verenigde Staten: Over The Counter Bulletin Board: UPCOY) en is met zo'n 2,3 miljoen klanten de toonaangevende aanbieder op het gebied van geavanceerde media- en telecommunicatiediensten in Nederland. Op de consumentenmarkt voert UPC Nederland diensten op het gebied van internet (chello), telefonie (UPC Telefonie) en radio & tv. Hiervoor beschikt UPC Nederland in Noord-Holland, Zuid-Holland, Friesland, Gelderland, Flevoland en Noord-Brabant over hoogwaardige breedbandnetwerken.