Ingezonden persbericht

Persbericht

TeleCity benoemt Ed Kost tot account manager
~ nieuw lid salesteam zal sleutelrol vervullen bij benaderen van corporate markt ~

Amsterdam, 4 augustus 2003 -- TeleCity, één van de grootste onafhankelijke aanbieders van Internet Data Center-diensten in Europa, heeft Ed Kost aangesteld als account manager. In deze functie maakt hij onderdeel uit van het salesteam.

Kost begon zijn carrière als account manager bij aanbieder van multimedia e-mailoplossingen Digiflyer Software. Daarna bekleedde hij dezelfde functie bij Em@ilco International BV, een aanbieder van e-mail oplossingen. Voordat hij bij TeleCity in dienst trad, was hij als account manager werkzaam bij het voormalige Telerelay.

TeleCity heeft binnen de telecombranche en ook in de ISP- (Internet Service Provider) markt al een groot marktaandeel. Het bedrijf acht de tijd daarom rijp om nieuwe marktsegmenten te gaan benaderen, zoals de corporate markt. Kost gaat een sleutelrol spelen in de benadering van deze relatief nieuwe doelmarkt.

"TeleCity neemt een top drie positie in op de Europese markt voor data center diensten", aldus Ed Kost. "Daarnaast had ik al veel positieve verhalen gehoord over TeleCity - het bedrijf staat in de markt bekend als een goed georganiseerd, goed lopend bedrijf. Ik ben dan ook verheugd om binnen deze organisatie aan de slag te mogen gaan. Het feit dat TeleCity zich naast ISP s en telecombedrijven nu ook meer op grote bedrijven gaat richten, vind ik een extra grote uitdaging."

"TeleCity groeit ook dit jaar weer gestaag. We breiden ons portfolio steeds verder uit en kunnen daardoor ook steeds beter inspelen op de behoeften van grote bedrijven. Het is belangrijk dat de sales-afdeling met deze ontwikkelingen meegroeit", zei Peter ter Bruggen, hoofd Human Resources bij TeleCity Nederland. "Ik ben er zeker van dat we in Ed de juiste aanvulling hebben gevonden op ons salesteam. De kennis en ervaring die hij de afgelopen jaren heeft opgedaan, bieden een uitstekende basis voor zijn werkzaamheden bij TeleCity."

(313 woorden)

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Een digitale foto van Ed Kost is bijgesloten bij deze e-mail.

Over TeleCity BV
TeleCity is één van de grootste onafhankelijke aanbieders van Internet Data Center-diensten in Europa.

TeleCity biedt haar klanten, waaronder internet service providers, application service providers, telecomaanbieders en grote bedrijven, outsourcing-diensten voor bedrijfskritische apparatuur. Zo biedt TeleCity installatie- en configuratiediensten, netwerktoezicht en -beheer, onderhoud en remote beheer van de apparatuur, engineeringdiensten en volledige web-hostingdiensten.

Het hoofdkantoor van TeleCity is gevestigd in Londen. Daarnaast heeft TeleCity nog acht Europese vestigingen, waaronder twee in Amsterdam. Via deze vestigingen kan TeleCity haar klanten een snelle toegang bieden tot de belangrijkste Europese internet-backbones, zoals LINX (Londen), AMS-IX, (Amsterdam) en MaNAP (Manchester).

TeleCity staat sinds 2000 genoteerd aan de London Stock Exchange (TCY.L.). In het financiële jaar dat liep tot december 2002, behaalde TeleCity een omzet van 25 miljoen pond.

Voor verdere persinformatie, fotografie of een interview kunt u contact opnemen met Viviane Brokerhof van LEWIS, het IT PR bureau: Tel: +31 (0)40 235 46 00Fax: +31 (0)40 235 46 01
E-mail: vivianeb@lewispr.com Web site: http://www.lewispr.com

Voor meer informatie over TeleCity kunt u contact opnemen met Mariska van Beukering van TeleCity BV: Tel: +31 (0)20 564 08 72
E-mail: Mariska.vanBeukering@TeleCity.nl

PRWEEK's number one technology agency, 2003
PRWEEK's best performing technology agency, 1998-2003 Marketing magazine's PR Agency of the Year Finalist, 2003

Viviane Brokerhof
LEWIS Communications BV
Global Marketing and Media Relations Consultancy
Petunialaan 28
5582 HA Waalre
Nederland
Tel: +31 (0)40 235 46 00
Fax: +31 (0)40 235 46 01
Web: http://www.lewispr.com

We don't believe in mission statements, just common sense. Here's what ours tells us: Journalists should expect PR to be fast, visual and accessible. It must deliver what they want, given client parameters. Clients should expect PR to be targeted, measurable and add value to the marketing strategy. We expect PR to be demanding, but fun. If it wasn't, we couldn't do it across the globe, 24x7.