Ingezonden persbericht

Persbericht

Trinicom BV benoemt Huib van Weele tot Manager Marketing en Business Development

Wilp, 28 augustus 2003 -- Trinicom BV, specialist in selfservice en e-mailmanagement, heeft Huib van Weele (35) aangesteld als Manager Marketing en Business Development. Hij is in deze functie verantwoordelijk voor alle strategische en operationele marketingactiviteiten van Trinicom. Tevens zal hij zich bezighouden met de verdere professionalisering van het partnerbeleid.

Huib van Weele heeft ruim negen jaar ervaring in internationale sales- en marketingfuncties, onder andere bij Scantech, Ross Systems en Merant. Bijdragen aan het verder uitbouwen van de positie van Trinicom is volgens Van Weele de belangrijkste uitdaging in zijn nieuwe functie. "Bij Trinicom zijn alle ingrediënten voor een snelle en succesvolle groei aanwezig. Wij hebben de mensen, de kennis en de technologie om bedrijven te helpen hun klanten meer service te verlenen tegen aanzienlijk lagere kosten. Dagelijks bewijzen onze klanten dat zij positieve resultaten behalen met elektronische selfservice. Inmiddels heeft Trinicom ook een aantal buitenlandse klanten, dus ook buiten Nederland liggen goede kansen voor ons eService Center", aldus Van Weele.

Wilco Rietberg, directeur van Trinicom, is verheugd over de uitbreiding van zijn team. "Trinicom is de afgelopen jaren succesvol geweest bij het helpen van organisaties om de afhandeling van hun klantcontacten te professionaliseren. Analisten verwachten de komende jaren een enorme groei in het aantal elektronische klantcontacten. Een mooier moment om het succes van Trinicom en onze klanten duidelijk in de markt kenbaar te maken is er dus niet. Ik ben er dan ook van overtuigd dat we met de aanstelling van Huib van Weele onze positie verder zullen kunnen verstevigen en ontwikkelen", aldus Rietberg.

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse organisatie, gevestigd in Wilp, die zich heeft gespecialiseerd in het afhandelen van elektronische klantcontacten. Trinicom richt zich primair op het ontwikkelen, implementeren en ondersteunen van haar kernproduct: eService Center. Tevens adviseert zij haar klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contact center, waarbij de nadruk ligt op het inrichten van internet selfservice en het verlagen van servicekosten. Trinicom mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot haar klantenkring rekenen, waaronder Casema, BelCompany, Siemens Nederland, Fortis Bank en internetprovider Tiscali. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde selfservice en e-mailmanagement software, die zowel ontwikkeling, implementatie als support in eigen beheer heeft. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: prinflux@cs.com