Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden start grootscheepse pensioencampagne! 28-08-2003
U gaat ervan uit dat u oud wordt? Wij ook! Dat is het motto van de grootscheepse pensioencampagne die Nationale-Nederlanden vanaf eind augustus start en waarbij zij zich profileert als dé pensioenverzekeraar in de financiële markt.
NN speelt met de pensioencampagne in op de behoefte aan een flexibele en gegarandeerde oudedagsvoorziening tegen beheersbare pensioenlasten. In de breed opgezette campagne wordt gefaseerd aandacht besteed aan diverse pensioenproducten en richt zich daarbij op werkgever, werknemer en particulier. Buitenreclame, advertenties, en radio- en Tv-commercials zijn voorbeelden van middelen, die in het kader van de campagne worden ingezet.
Naast deze campagne ondersteunt NN het intermediair met productaanbiedingen voor particuliere, MKB en DGA-relaties. Ook is een verbeterde versie van de veelgebruikte Lijfrenteverkenner beschikbaar. Om alert in te kunnen spelen op de maatschappelijke ontwikkelingen is voor collectieve pensioenen een nieuw middelloonpensioenproduct ontwikkeld. Hiermee is de werkgever in staat om zijn behoefte aan zekerheid te combineren met de behoefte aan zekerheid van zijn werknemers.
Om de pensioenproducten onder de aandacht te brengen bij (potentiële) klanten zullen het intermediair worden voorzien van een pensioenbox, waarin zij alle benodigde informatie en verkoopondersteunend materiaal aantreffen. Zoals altijd kunnen de betrokken intermediairs de ondersteuning van onze salesforce verwachten.