De Amersfoortse Verzekeringen

De Amersfoortse garandeert wachtlijstbemiddeling binnen twee weken

De Amersfoortse Verzekeringen heeft sinds het ontstaan van de wachtlijsten al veel succesvolle, snelle wachtlijstbemiddelingen uitgevoerd. Nu zet
De Inkomensverzekeraar de volgende stap en garandeert cliënten met een ziektekostenverzekering een behandeling binnen veertien dagen.

Gegarandeerde snelle behandeling
De Amersfoortse heeft speciale contacten met zorginstellingen. De kennis over wachtlijsten is daardoor altijd up-to-date. Bij een verzoek om wachtlijstbemiddeling schakelt De Amersfoortse direct de beste zorginstelling en behandelaar in, desnoods in het buitenland. Cliënten krijgen vaak al binnen een uur uitsluitsel over de behandeling en de wachttijd. Twee weken is bij De Inkomensverzekeraar de uiterste wachttijd. Meestal gaat het sneller, zo is de wachttijd voor de behandeling van een rughernia maximaal een week. Voor dotteren wordt een cliënt zelfs binnen drie dagen geholpen.

Persoonlijke zorg voor, tijdens en na de behandeling Het verkorten van de wachttijd voor een behandeling is niet de enige begeleiding die een cliënt mag verwachten. De persoonlijke zorg voor en na de behandeling is net zo belangrijk. De artsen en verpleegkundigen van De Amersfoortse weten wat het voor een cliënt betekent om ziek te zijn. Vanuit hun medische achtergrond kunnen ze zich inleven in de cliënt en hem zo veel mogelijk zorg uit handen nemen. In de praktijk betekent dat onder meer het geven van informatie over de behandeling en de nazorg, de nieuwe behandelaar, de behandeltijd en de reïntegratie.

Wachtlijstbemiddeling wordt steeds belangrijker. Mensen verwachten een snelle en juiste behandeling. Ze verwachten ook dat er met hen meegedacht wordt. De specialisten van De Amersfoortse kunnen vanuit hun jarenlange ervaring aan deze verwachtingen voldoen en binnen maximaal twee weken bemiddelen voor de juiste zorg.