Nationale-Nederlanden

Mijn.NN.nl geeft ketenintegratie inhoud
22-10-2003
Vanaf 22 oktober krijgen ruim 6000 gebruikers de beschikking over het nieuwe extranet van Nationale-Nederlanden: Mijn.NN.nl. Dit speciaal voor het intermediair opgezette extranet biedt een fors aantal commerciële mogelijkheden zoals het on-line offreren en aanvragen van verzekeringen en het melden van schade. Met de introductie van Mijn.NN.nl zet Nationale-Nederlanden een volgende stap in de ketenintegratie.

Mijn.NN.nl biedt diverse interactieve mogelijkheden. Zo kan het intermediair via vanuit de site direct die afdeling binnen Nationale-Nederlanden benaderen, die rechtstreeks contact opnemen met die afdeling binnen NN die zijn vraag goed en adequaat kan beantwoorden. Offertes kunnen on-line worden aangemaakt en schademeldingen kunnen digitaal worden ingediend. Met Mijn.NN.nl geeft NN een uitgebreid overzicht van de mogelijkheden voor de ondersteuning van het intermediair. Speciale acties voor starters, hulp bij marketingplannen, voorbeelden van verkoopbrieven, adviezen van bedrijfsadviseurs, en ondersteuning op het gebied van e-business, zijn een greep uit de mogelijkheden. Ook biedt Mijn.NN.nl op zeer overzichtelijke wijze, zonder veel doorklikken, toegang tot informatie over alle producten, financiële diensten en collectieve verzekeringen van NN. Ook zijn alle product- en polisvoorwaarden opgenomen. Folders en brochures kunnen rechtstreeks on-line worden besteld. Ook onze uitgebreide bereikbaarheidsgegevens om snel bij de juiste persoon te komen zijn opgenomen.
Mijn.NN.nl is de opvolger van NN Infonet. NN Infonet is vanaf 22 oktober 2003 niet meer beschikbaar.