Ingezonden persbericht


E.PIPHANY INTRODUCEERT DE E.PIPHANY 6.5 CRM SOFTWARE SUITE

Nieuwe applicaties integreren marketing-, verkoop- en serviceprocessen rondom klantencontacten

Schiphol Rijk, 28 oktober 2003 - E.piphany introduceert een nieuwe versie van zijn E.6 software suite: E.piphany 6.5. Als onderdeel van deze suite wordt ook de E.piphany Customer Relationship Backbone aangeboden, de eerste en enige complete oplossing voor het in lijn brengen van klantgegevens en -processen tussen alle CRM-applicaties. Daarnaast maakt een aantal nieuwe modulaire CRM-applicaties, E.piphany Telesales, E.piphany Contact Center en E.piphany Event-Driven Marketing, deel uit van de suite. Deze applicaties bieden de benodigde functionaliteit voor marketing, verkoop en service rondom het klantencontact. De E.piphany marketing-softwareproducten bieden voortaan ook meer ondersteuning voor IBM's DB2 versie 8.

De E.piphany 6.5 software suite is gebouwd op de meest moderne Java 2 Enterprise Edition (J2EE) architectuur en biedt onder meer de volgende functionaliteit:
* De uitgebreide reeks E.piphany Sales producten, E.piphany Connected Sales, E.piphany Mobile Sales en E.piphany Insight for Sales, is uitgebreid met de nieuwe E.piphany Telesales software. * Een nieuwe E.piphany Contact Center softwareoplossing ondersteunt gemengde verkoop- en servicecentra met volledig leadsbeheer en andere verkoopfunctionaliteit, functies voor klantenservice en -support.
* Twee nieuwe E.piphany Marketing applicaties: E.piphany Event-Driven Marketing en E.piphany Marketing Management. E.piphany Event-Driven Marketing zorgt voor optimale interactie met klanten bij mijlpalen in hun leven. E.piphany Marketing Management is een speciaal geconfigureerde versie van SmartPath MMS die is geïntegreerd met de E.piphany-software Campaign Management en Interaction Advisor. Marketeers kunnen hiermee marketinginitiatieven efficiënt plannen, ontwikkelen en uitvoeren.
* De E.piphany Customer Relationship Backbone, een set J2EE-diensten waarmee organisaties bedrijfskritische data en processen probleemloos kunnen uitwisselen tussen en gebruiken in alle CRM-applicaties.
* De E.piphany Marketing softwareproducten ondersteunen nu ook IBM DB2 versie 8 en bieden zo zelfs schaalbaarheid voor de grootste en meest veeleisende databeheeromgevingen. Een aantal benchmarks van IBM heeft de grote schaalbaarheid van de E.piphany 6.5 software suite bewezen. Eén van de benchmarks was een 5.000-seat test van de E.piphany Sales en Service software.

"Dienstengeoriënteerde architecturen brengen CRM opnieuw tot leven doordat bedrijven nu eindelijk de traditionele informatiepakhuizen kunnen afbreken. Hierdoor komt real-time informatie binnen het hele bedrijf beschikbaar en dit komt ten goede aan de klantencontacten van alle medewerkers", legt Kim Collins, research director bij Gartner, uit. "De flexibiliteit van modulaire applicaties en platforms op basis van J2EE maken het mogelijk meer te halen uit de eerdere investeringen in CRM. Het eindresultaat is een CRM-oplossing die gemakkelijk kan worden aangepast aan veranderende eisen en IT-omgevingen."

Prijzen en beschikbaarheid
De E.piphany E.6 product suite is in zijn geheel verkrijgbaar als onderdeel van de E.piphany 6.5 software suite. De E.piphany 6.5 software suite komt 14 november aanstaande op de markt. E.piphany E.6 softwareproducten worden verkocht in de vorm van licenties tegen verkoopprijzen vanaf ¤ 100.000,00. De prijs wordt bepaald op basis van het aantal gebruikers en de grootte van het klantenbestand.

Over E.piphany
E.piphany (Nasdaq: EPNY) is leverancier van marketing, verkoop, en service oplossingen voor de grootste bedrijven, wereldwijd. E.piphany E.6.5 is een geïntegreerde softwaresuite, die marketing, verkoop en servicefunctionaliteit combineert met real-time intelligentie. Deze suite, E.piphany E.6.5, stelt bedrijven in staat hun klanten beter te begrijpen en de meest ideale actie te ondernemen voor een betere klanttevredenheid, verhoogde omzet en lagere kosten. E.piphany's oplossing is gebouwd op het meest geavanceerde, webgebaseerde CRM-platform dat in de industrie is te vinden, resulterend in snelle en eenvoudige implementaties. Daarbij zijn E.piphany-oplossingen ook naadloos te integreren in de bestaande infrastructuur. Meer dan 460 bedrijven wereldwijd inclusief ongeveer 40 van de Fortune 100, gebruiken producten van E.piphany om hun klanten ervaringen te optimaliseren en tegelijkertijd hun bedrijfsdoelstellingen te realiseren. Het wereldwijde hoofdkantoor is gevestigd in San Mateo, Californië. Het Benelux kantoor is gevestigd in Schiphol Rijk, Amsterdam.

Ingezonden persbericht