Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

THOMAS COOK KIEST VERITATE COMPANY VOOR E-MAIL MARKETING

Amsterdam, dinsdag 4 november 2003: Reisorganisatie Thomas Cook brengt haar e-mail marketing activiteiten onder bij Veritate Company. De samenwerking omvat in eerste instantie de merken Thomas Cook, Neckermann en Vrij Uit. Men overweegt nog om het merk Belvilla daaraan toe te voegen. Veritate zal Thomas Cook ondersteunen op het vlak van strategie en concept en daarnaast met VeritateMail zorgdragen voor de executie van de e-mail marketing activiteiten. Binnen de strategie staat gepersonaliseerde informatievoorziening centraal. De profielen en gedragingen van de klanten van Thomas Cook zijn bepalend voor de berichten die zij ontvangen.

Belangrijkste motivering voor de keuze van Veritate Company is dat het bureau strategie, concept en executie bundelt in totaal propositie en daarmee voor haar opdrachtgevers aantoonbare successen heeft geboekt.

Over Veritate Company
Veritate Company is het gespecialiseerde bureau voor e-marketing consultancy -en software. Veritate Company levert uiteenlopende diensten zoals strategisch advies, conceptontwikkeling, direct e-mail campagnes, database analyse, e-marketing content en opt-in e-mail list services. Voor de uitvoering van de e-marketing campagnes maakt Veritate gebruik van VeritateMail, de software oplossing voor e-marketing en SMS campagnes. VeritateMail wordt daarnaast door een groot aantal gerenommeerde uitgevers, mediabureaus en direct marketing organisaties zelfstandig ingezet voor het realiseren van de opgestelde e-marketing doelstellingen.

Einde persbericht.

Voor meer informatie (