Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
THOMAS COOK KIEST VERITATE COMPANY VOOR E-MAIL MARKETING
Amsterdam, dinsdag 4 november 2003: Reisorganisatie Thomas Cook
brengt haar e-mail marketing activiteiten onder bij Veritate Company.
De samenwerking omvat in eerste instantie de merken Thomas Cook,
Neckermann en Vrij Uit. Men overweegt nog om het merk Belvilla daaraan
toe te voegen. Veritate zal Thomas Cook ondersteunen op het vlak van
strategie en concept en daarnaast met VeritateMail zorgdragen voor de
executie van de e-mail marketing activiteiten. Binnen de strategie staat
gepersonaliseerde informatievoorziening centraal. De profielen en
gedragingen van de klanten van Thomas Cook zijn bepalend
voor de berichten die zij ontvangen.
Belangrijkste motivering voor de keuze van Veritate Company is dat het
bureau strategie, concept en executie bundelt in totaal propositie en
daarmee voor haar opdrachtgevers aantoonbare successen heeft
geboekt.
Over Veritate Company
Veritate Company is het gespecialiseerde bureau voor e-marketing
consultancy -en software. Veritate Company levert uiteenlopende
diensten zoals strategisch advies, conceptontwikkeling, direct e-mail
campagnes, database analyse, e-marketing content en opt-in e-mail list
services. Voor de uitvoering van de e-marketing campagnes maakt
Veritate gebruik van VeritateMail, de software oplossing voor
e-marketing en SMS campagnes. VeritateMail wordt daarnaast door een
groot aantal gerenommeerde uitgevers, mediabureaus en direct
marketing organisaties zelfstandig ingezet voor het realiseren van de
opgestelde e-marketing doelstellingen.
Einde persbericht.
Voor meer informatie (