XS4ALL

Netwerkonderhoud Business DSL-verbindingen

13 november 2003

Om nu en in de toekomst de beste internetdiensten te leveren, investeert XS4ALL continu in de kwaliteit van haar dienstverlening. Daarom voert XS4ALL tussen 17 november 2003 en 16 januari 2004 groot onderhoud uit aan het netwerk voor de zakelijke internetverbinding Business DSL.

Om het onderhoud uit te kunnen voeren, moet XS4ALL tussen 17 november en 16 januari eenmalig uw Business DSL-verbindingen onderbreken. Daarna starten deze internetverbinding automatich weer op. Al uw huidige instellingen blijven onveranderd. De onderbreking is eenmalig, zal maximaal 15 minuten beslaan en kan tijdens kantooruren plaatsvinden.

Heeft u Business DSL en heeft u tussen 17 november en 16 januari langer dan 15 minuten geen internetverbinding? Probeer dan uw verbinding te herstellen door uw modem uit en weer aan te zetten. Helpt dit niet, bel dan met de helpdesk van XS4ALL.

Vragen over deze migratie kunt u stellen via e-mailadres sales@xs4all.nl