Nederlands Uitgeversverbond

Nominaties Tijdschriftcampagne van het Jaar 2003 vastgesteld

P E R S B E R I C H T

Amsterdam, 19 november 2003

De jury van de Adformatie MERCUR Tijdschriftcampagne van het Jaar heeft dit jaar drie campagnes voorgedragen voor de prijs in deze categorie.

De genomineerde tijdschriftcampagnes (in alfabetische volgorde) zijn:


* Fiat Stilo Multi Wagon Fiat Auto Nederland BV
* TPG Post Een kaartje . TPG Post

* Xylifresh kauwgom RBV Leaf

De prijs in de categorie Tijdschriftcampagne van het Jaar wordt uitgereikt aan de adverteerder die optimaal gebruik heeft gemaakt van de (commerciële) mogelijkheden van publiekstijdschriften. De winnaar zal tijdens Het TijdschriftenGala op donderdag 11 december a.s. in Event Centre Aalsmeer bekend worden gemaakt. De prijs bestaat uit advertentieruimte ter waarde van 45.000 euro in titels die zijn aangesloten bij de Groep Publiekstijdschriften van het Nederlands Uitgeversverbond.

De juryleden waren: Maarten Bakker (Ogilvy & Mather), Linda Boks (ZenithOptimedia), Ursula Hulsmeijers (Beiersdorf), Bert Kamp (Rabobank Nederland) en Elly van Zutphen (Telegraaf Tijdschriften Groep). Romke Oortwijn (N=5) was voorzitter van de jury.
---

Voor nadere informatie:
Harriët Schrier, Nederlands Uitgeversverbond, tel. (020) 4309162 of gpt@nuv.nl.

Voor toegangskaarten voor het TijdschriftenGala: Lenthe Publishers & Consultants, Veronique Alberdingk Thijm, tel. (020) 5171540 of veronique.alberdingkthijm@lenthe.nl.

Voor alle actuele informatie over de MERCURS en Het TijdschriftenGala: www.mercurs.nl