Ingezonden persbericht
Verzekeringssite lanceert nieuwe website
Verzekeringssite heeft haar website www.verzekeringssite.nl compleet
vernieuwd. De sterk gestegen bezoekersaantallen zijn de reden. Elke dag
bezoeken 2.000 mensen de Verzekeringssite en het aantal bezoekers blijft
groeien. De nieuwe site is sneller waardoor Verzekeringssite nu de snelste
vergelijkingssite voor auto- en ziektekostenverzekeringen is. Ook biedt de
site meer informatie over verzekeringen waaronder informatie van de
Consumentenbond. Door de nieuwe lay-out en navigatie wordt het vergelijken
nog eenvoudiger. Verzekeringssite verwacht daarom dat op de nieuwe site nog
meer mensen een offerte zullen aanvragen.
Tegelijk met de lancering van de site heeft Verzekeringssite een nieuwe
huisstijl geĂŻntroduceerd. Het nieuwe ontwerp sluit aan bij de kernwaarden
van Verzekeringssite: onafhankelijk en betrouwbaar. De vertrouwde blauwe
kleur is gebleven. De huisstijl en lay-out van de site zijn ontworpen door
Blutarsky uit Alkmaar. De techniek van de site is in eigen beheer
ontwikkeld.
Verzekeringssite heeft onlangs het keurmerk van de vereniging Consument &
Geldzaken gekregen. Al eerder gaf de Consumentenbond in een onderzoek naar
vergelijkingssites Verzekeringsite de hoogste beoordeling: goed/zeer goed.
Verzekeringssite
Verzekeringssite maakt het kiezen van verzekeringen makkelijker door bijna
alle verzekeraars te vergelijken. Verzekeringssite is volledig
onafhankelijk, heeft geen banden met verzekeraars en sluit zelf geen
verzekeringen. Vrijwel alle direct writers en ongeveer 150 tussenpersonen
werken met Verzekeringssite samen. Verzekeringssite krijgt haar inkomsten
uit het doorsturen van offerte-aanvragen. Verzekeringssite is winstgevend en
volledig eigendom van en gefinancierd door Erik Hordijk en Ilse de Ligt. Op
de site zijn al meer dan 1,5 miljoen vergelijkingen gemaakt.
---
Ingezonden persbericht