Ingezonden persbericht

Verzekeringssite lanceert nieuwe website

Verzekeringssite heeft haar website www.verzekeringssite.nl compleet vernieuwd. De sterk gestegen bezoekersaantallen zijn de reden. Elke dag bezoeken 2.000 mensen de Verzekeringssite en het aantal bezoekers blijft groeien. De nieuwe site is sneller waardoor Verzekeringssite nu de snelste vergelijkingssite voor auto- en ziektekostenverzekeringen is. Ook biedt de site meer informatie over verzekeringen waaronder informatie van de Consumentenbond. Door de nieuwe lay-out en navigatie wordt het vergelijken nog eenvoudiger. Verzekeringssite verwacht daarom dat op de nieuwe site nog meer mensen een offerte zullen aanvragen.

Tegelijk met de lancering van de site heeft Verzekeringssite een nieuwe huisstijl geĂŻntroduceerd. Het nieuwe ontwerp sluit aan bij de kernwaarden van Verzekeringssite: onafhankelijk en betrouwbaar. De vertrouwde blauwe kleur is gebleven. De huisstijl en lay-out van de site zijn ontworpen door Blutarsky uit Alkmaar. De techniek van de site is in eigen beheer ontwikkeld.

Verzekeringssite heeft onlangs het keurmerk van de vereniging Consument & Geldzaken gekregen. Al eerder gaf de Consumentenbond in een onderzoek naar vergelijkingssites Verzekeringsite de hoogste beoordeling: goed/zeer goed.

Verzekeringssite
Verzekeringssite maakt het kiezen van verzekeringen makkelijker door bijna alle verzekeraars te vergelijken. Verzekeringssite is volledig onafhankelijk, heeft geen banden met verzekeraars en sluit zelf geen verzekeringen. Vrijwel alle direct writers en ongeveer 150 tussenpersonen werken met Verzekeringssite samen. Verzekeringssite krijgt haar inkomsten uit het doorsturen van offerte-aanvragen. Verzekeringssite is winstgevend en volledig eigendom van en gefinancierd door Erik Hordijk en Ilse de Ligt. Op de site zijn al meer dan 1,5 miljoen vergelijkingen gemaakt.
---



Ingezonden persbericht