Ingezonden persbericht

Wannahaves opent winkel in Magna Plaza

Pilotstore van start

Amsterdam, 19 december 2003, Wannahaves heeft haar eigen winkel geopend in Magna Plaza, Amsterdam. In de winkel kunnen bezoekers gadgets proberen, beleven en aanschaffen. Elke week worden speciale acties op de winkelvloer georganiseerd, zoals bijvoorbeeld spectaculaire kortingen, name your price, productpresentaties door fabrikanten of entertainment. In de eerste week hebben al 1.500 mensen de winkel bezocht.

Speciale acties Wannahaves zal geregeld speciale acties organiseren in de winkel. Zo kunnen fabrikanten zogenaamde 'specials' organiseren in de winkel waarbij ze specifieke productpresentaties geven. Het kan bijvoorbeeld ook mogelijk zijn om in een racesimulator te racen tegen een topcoureur waarbij degene met de beste dagscore de simulator wint. Op 21, 22 en 23 december zullen er spectaculaire prijsacties in de winkel zijn.

In de winkel zijn de meeste producten te koop die ook in het televisieprogramma en in de online shop, de Wannashop, te zien zijn.

'In onze winkel kan de doelgroep de zogenaamde Wannahaves beleving nog beter meemaken. En voor ons, als bedrijf, is het nu ook mogelijk om direct contact met de doelgroep te maken. Dat is van onschatbare waarde voor je merk. We testen de winkel tot februari 2004. Als dit succesvol verloopt, openen we de winkel permanent.', aldus Michiel Reinoud, namens Wannahaves BV.

Wannahaves op televisie geprolongeerd Het televisieprogramma van Wannahaves is in het laatste kwartaal van 2003 succesvol geweest. De nieuwe formule, dagelijks uitzenden, is zeer effectief. Het bereik in combinatie met de reacties op het programma tonen dit aan. De SBS groep en Wannahaves hebben er dan ook voor gekozen om vanaf 1 januari 2004 op een beter timeslot uit te zenden op SBS 6 om 10.30 uur. Dit timeslot zal een verhoging van het aantal contacten met zich meebrengen. Wannahaves wordt ook dagelijks uitgezonden om 22.30 uur op het Tel sell kanaal.

Over Wannahaves® Wannahaves startte in september 2000 haar eigen TV programma. Kort daarna startte Wannahaves haar website wannahaves.nl. Tevens zet Wannahaves direct mailing, mobile services, een eigen magazine, een eigen creditcard en evenementen in om haar doelgroep optimaal te bereiken. Eén van de sterkste punten in het businessconcept van Wannahaves is dan ook de mogelijkheid voor fabrikanten om elke week de laatste productinnovaties te introduceren in het hart van de doelgroep via deze eigen media van Wannahaves. Wannahaves zet niet alleen haar eigen pijlers in. Wannahaves werkt ook nauw samen met partners als Fotoflyer, Nachtwerk en Mailmedia om haar doelgroep optimaal te bereiken en om marketingcampagnes van klanten nog breder uit te kunnen vouwen.

Wannahaves® is een gedeponeerd handelsmerk van Wannahaves BV.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met

Jurn Hageman PR Agency Text 100 020 530 4332

Michiel Reinoud CMO Wannahaves BV 020 344 5678