Gemeente Geldrop


Publicatie Geldrop Actueel, 5 november 2003

Vanwege verhuizing
GEMEENTEHUIS GESLOTEN
VAN 22 DECEMBER TOT 5 JANUARI

Nu de samenvoeging van de gemeenten Geldrop en Mierlo voor de deur staat, zullen onze ambtenaren intern gaan verhuizen. In verband hiermee is het gemeentehuis van Geldrop gesloten van maandag 22 december tot maandag 5 januari 2004. Hieronder volgt een aantal zaken waarmee u in deze periode rekening moet houden.
* de afdeling Burgerzaken is van maandag 22 tot en met woensdag 24 december én van maandag 29 tot en met woensdag 31 december alléén geopend tussen 9.00-11.00 uur voor het aangeven van geboorten of overlijden;

* het is niet mogelijk om bij de afdeling Burgerzaken reisdocumenten, uittreksels en dergelijke aan te vragen of om rijbewijzen te vernieuwen. Als u bijvoorbeeld vóór 22 december een reisdocument nodig heeft, moet u de aanvraag uiterlijk op 12 december indienen;

* u kunt voor de aanvraag van reisdocumenten pas weer terecht op 5 januari en voor de aanvraag van rijbewijzen pas weer op 6 januari 2004;

* de afdeling Sociale Zaken is van maandag 22 tot en met woensdag 24 december én van maandag 29 tot en met woensdag 31 december eveneens geopend tussen 9.00-11.00 uur. Er is één balie geopend voor zeer spoedeisende zaken die niet kunnen wachten tot 5 januari;

* alle overige afdelingen zijn van 22 december tot 5 januari gesloten;

* er is tijdens de verhuizing niemand telefonisch bereikbaar. U kunt wel gewoon het storingsnummer 2893900 bellen voor het melden van storingen of calamiteiten;

* het gemeentehuis in Mierlo is eveneens gesloten van 22 december tot 5 januari.