Gemeente Geldrop
Publicatie Geldrop Actueel, 5 november 2003
Vanwege verhuizing
GEMEENTEHUIS GESLOTEN
VAN 22 DECEMBER TOT 5 JANUARI
Nu de samenvoeging van de gemeenten Geldrop en Mierlo voor de deur
staat, zullen onze ambtenaren intern gaan verhuizen. In verband
hiermee is het gemeentehuis van Geldrop gesloten van maandag 22
december tot maandag 5 januari 2004. Hieronder volgt een aantal zaken
waarmee u in deze periode rekening moet houden.
* de afdeling Burgerzaken is van maandag 22 tot en met woensdag 24
december én van maandag 29 tot en met woensdag 31 december alléén
geopend tussen 9.00-11.00 uur voor het aangeven van geboorten of
overlijden;
* het is niet mogelijk om bij de afdeling Burgerzaken
reisdocumenten, uittreksels en dergelijke aan te vragen of om
rijbewijzen te vernieuwen. Als u bijvoorbeeld vóór 22 december een
reisdocument nodig heeft, moet u de aanvraag uiterlijk op 12
december indienen;
* u kunt voor de aanvraag van reisdocumenten pas weer terecht op 5
januari en voor de aanvraag van rijbewijzen pas weer op 6 januari
2004;
* de afdeling Sociale Zaken is van maandag 22 tot en met woensdag 24
december én van maandag 29 tot en met woensdag 31 december
eveneens geopend tussen 9.00-11.00 uur. Er is één balie geopend
voor zeer spoedeisende zaken die niet kunnen wachten tot 5
januari;
* alle overige afdelingen zijn van 22 december tot 5 januari
gesloten;
* er is tijdens de verhuizing niemand telefonisch bereikbaar. U kunt
wel gewoon het storingsnummer 2893900 bellen voor het melden van
storingen of calamiteiten;
* het gemeentehuis in Mierlo is eveneens gesloten van 22 december
tot 5 januari.