Travel Unie International Nederland N.V.
Holland international gaat prijzenslag niet uit de weg
Kwaliteitsmerk Holland International volgt Albert Heijn-strategie in
prijzenslag
Rijswijk, dinsdag 23 december 2003 - Kwaliteitsmerk Holland
International is afgelopen zaterdag, 20 december 2003, begonnen met
het aanbieden van zonvakanties tegen verlaagde prijzen. In paginagrote
advertenties in verschillende landelijke en regionale dagbladen vindt
de klant extra kortingen op de reeds gepubliceerde prijzen van reizen
uit de Spanje/Portugal-brochure, de Griekenland-brochure en de
Zonvakanties-brochure voor zomer 2004 van Holland International.
Marketingmanager Holland International Mark van Nieuwkerk: "De komende
weken staat in onze branche maar één ding centraal: de prijs. Je kunt
het een beetje vergelijken met de prijzenslag die momenteel in de
supermarktbranche gaande is. Net als kwaliteitsmerk Albert Heijn heeft
ook Holland International besloten om in de prijzenslag haar prijzen
aanzienlijk te verlagen". Holland International wil in deze
prijzenslag laten zien dat zij niet alleen een goed product heeft,
maar ook dat het uitgebreide aanbod scherp is geprijsd. Van Nieuwkerk:
"Op bestemmingen in Spanje geven we 26 euro korting en voor reizen
naar Egypte geldt een prijsverlaging van 28 euro per persoon". Holland
International communiceert de prijzenverlaging door middel van
advertenties in dagbladen. Begin januari volgt een speciale sticker op
de prijsbijlagen van de Holland International-brochures waardoor de
klant op de aantrekkelijke kortingen wordt geattendeerd.