Travel Unie International Nederland N.V.

Holland international gaat prijzenslag niet uit de weg

Kwaliteitsmerk Holland International volgt Albert Heijn-strategie in prijzenslag

Rijswijk, dinsdag 23 december 2003 - Kwaliteitsmerk Holland International is afgelopen zaterdag, 20 december 2003, begonnen met het aanbieden van zonvakanties tegen verlaagde prijzen. In paginagrote advertenties in verschillende landelijke en regionale dagbladen vindt de klant extra kortingen op de reeds gepubliceerde prijzen van reizen uit de Spanje/Portugal-brochure, de Griekenland-brochure en de Zonvakanties-brochure voor zomer 2004 van Holland International.

Marketingmanager Holland International Mark van Nieuwkerk: "De komende weken staat in onze branche maar één ding centraal: de prijs. Je kunt het een beetje vergelijken met de prijzenslag die momenteel in de supermarktbranche gaande is. Net als kwaliteitsmerk Albert Heijn heeft ook Holland International besloten om in de prijzenslag haar prijzen aanzienlijk te verlagen". Holland International wil in deze prijzenslag laten zien dat zij niet alleen een goed product heeft, maar ook dat het uitgebreide aanbod scherp is geprijsd. Van Nieuwkerk: "Op bestemmingen in Spanje geven we 26 euro korting en voor reizen naar Egypte geldt een prijsverlaging van 28 euro per persoon". Holland International communiceert de prijzenverlaging door middel van advertenties in dagbladen. Begin januari volgt een speciale sticker op de prijsbijlagen van de Holland International-brochures waardoor de klant op de aantrekkelijke kortingen wordt geattendeerd.