10-2-2004
Vijf winnaars trotse bezitter MG ZT
Op vrijdag 30 januari j.l. konden Texaco en MG Rover Nederland na een
enerverende dag op het ANWB Testcentrum in Lelystad de vijf gelukkige
winnaars van een nieuwe MG ZT bekendmaken.
Als grand finale van een vorig jaar door Texaco gehouden grootscheepse
actie in samenwerking met MG Rover, streden dertig kandidaten in
Lelystad een dag lang tegen elkaar om één van de vijf felbegeerde MG
ZT hoofdprijzen in de wacht te slepen.
Eind vorig jaar organiseerde Texaco met medewerking van MG Rover een
omvangrijke consumentenactie, waaruit uiteindelijk dertig kandidaten
werden geselecteerd die dóór mochten naar de finaledag op het ANWB
Testcentrum in Lelystad. Op 30 januari bonden de kandidaten daar
tijdens de Texaco-MG Competition Day de strijd met elkaar aan om in
aanmerking te komen voor één van de vijf nieuwe MGs ZT, het sportieve
topmodel van MG.
De grote finale in Lelystad bestond deels uit rijvaardigheid en deels
uit kennis. Allereerst stond het beantwoorden van een aantal
kennisvragen centraal: tien over het merk MG, tien over Texaco en tien
vragen over de Nederlandse verkeersregels. Deze kennissessie werd
afgesloten door het creatieve vermogen van de dertig kandidaten te
toetsen, aan de hand van een essay waarin de merken Texaco en MG
uiteraard een prominente rol speelden. De verhalen werden vervolgens
beoordeeld op originaliteit, stijl en opbouw. Vervolgens konden de
deelnemers hun rijvaardigheid bewijzen tijdens een viertal
behendigheidsproeven op de ANWB testbaan. Voor dat doel stonden die
dag acht MGs in Lelystad gereed.
Winnaars
Nadat de jury onder het toeziend oog van een notaris de resultaten van
de dag had opgeteld, maakte de notaris vervolgens de vijf winnaars van
een nieuwe MG ZT bekend. Het waren de heer H.J.M. Nolet, mevrouw
Y.M.R. De Haas-Steenvoorden, mevrouw A.M.C. Buys, mevrouw A.B.M.
Bakker en mevrouw B. Zonneveld die van de jury de hoogste waardering
kregen toegekend en de vijf hoofdprijzen in de wacht sleepten.
Marjolein Goos, Marketing & PR Manager van MG Rover Nederland, is
uiterst tevreden over de samenwerking met Texaco en de uitslag van de
Competition Day. De actie met Texaco is eind vorig jaar via een
uitgebreide campagne op de radio en bij de Texaco servicestations
ondersteund. Dat heeft voor ons geresulteerd in een aanzienlijke
toename in de bekendheid van het merk MG. Op 30 januari werd de
campagne op spannende wijze afgesloten tijdens de Texaco-MG
Competition Day en ik wil de vijf winnaars van harte gelukwensen met
hun nieuwe MG ZT!
Ulrich Motté, Sales Promotion Coordinator van Texaco Benelux, sluit
zich daarbij aan: Dankzij het bereik en de aantrekkingskracht van
deelnemende partijen als MG heeft deze 'high profile' promotiecampagne
interesse en enthousiasme opgewekt bij een groot publiek.
AutoRai