Ingezonden persbericht


Marriott lanceert uniek 'Best Available Rate Program'

Bussum, 17 februari 2004. Marriott heeft het hotelprogramma voor zakenreisbureaus eenvoudiger gemaakt om te garanderen dat de klant altijd het meest aantrekkelijke tarief aangeboden krijgt. Het ' Best Available Rate Programma' vergemakkelijkt het verkoopproces en verkort de benodigde tijd om een hotelboeking te maken.

Het Best Available Rate programma is ontwikkeld om integriteit terug te brengen in kamerprijzen. Het 2004 hotelprogramma van Marriott garandeert dat de agent altijd het best beschikbare tarief kan bieden op het moment van de boeking. Of het nu gaat om een corporate, leisure of een promotietarief.

Marriott's 2004 Best Available Rate Programma vergemakkelijkt het verkoopproces en verminderd de benodigde tijd om een hotelboeking af te sluiten. Reisagenten hoeven nu niet meer in het GDS systeem of via andere kanalen te zoeken naar het laagste tarief voor de klant. Wanneer de agent de preferred hotel program code intoetst, verschijnt de Best Available Rate voor de beschikbare hotels en kamertypes direct op het scherm; het laagste tarief zal altijd bovenaan staan. Mocht de agent een contract tarief opvragen (corporate rate) dan zal deze als eerste verschijnen met direct daaronder het Best Available Rate.

Dit programma sluit direct aan op Marriott's nieuwe 'Look No Further SM' garantie, dat eerder dit jaar is gelanceerd. 'Look No Further SM' verzekert dat het geboden tarief daadwerkelijk het laagst mogelijke tarief in de markt is. De klant zal zelf nooit een lager tarief kunnen vinden via bijvoorbeeld internet of rechtstreeks bij de hotels.

Voor meer informatie over dit programma bel 035-6970565 of mail info@itsc.nl.

MARRIOTT INTERNATIONAL, INC. (NYSE:MAR) is a leading worldwide hospitality company with over 2,600 lodging properties in the United States and 68 other countries and territories. Marriott International operates and franchises hotels under the Marriott, JW Marriott, The Ritz-Carlton, Renaissance, Residence Inn, Courtyard, TownePlace Suites, Fairfield Inn, SpringHill Suites and Ramada International brand names; develops and operates vacation ownership resorts under the Marriott Vacation Club International, Horizons, The Ritz-Carlton Club and Marriott Grand Residence Club brands; operates Marriott Executive Apartments; provides furnished corporate housing through its Marriott ExecuStay division; and operates conference centers. The company is headquartered in Washington, D.C., has approximately 128,000 employees, and was ranked as the lodging industry's most admired company and one of the best places to work for by FORTUNE®. For more information or reservations, please visit the web site at www.marriott.com.


---