Ingezonden persbericht


CHRISTIJAN.COM

PRESS RELEASE



CHRISTIJAN ALBERS // RACEDRIVER

HET KAN NOG HARDER.
JVC TURNS ON CHRISTIJAN

Breda, 17 februari, JVC en Christijan Albers gaan samen- werken. JVC Nederland zal Christijan gaan inzetten als ambassadeur voor de productgroep 'caraudio' en voor diver- se sales promotion acties en campagnes met haar dealers. Het logo van JVC zal o.a. te zien zijn op de cap en nieuwe merchandising lijn van Christijan, welke binnenkort zal wor- den gelanceerd. En natuurlijk op www.christijan.com. JVC werd in 1927 opgericht in Yokohama in Japan als de Japanse vestiging van het Amerikaanse bedrijf Victor Talking Machine Company. Als bedrijf dat oorspronkelijk fonografen maakte bieden zij een zeldzame combinatie: productie van hardware én software. Zo persten zij de eerste grammo- foonplaat in Japan. Later ontwikkelde JVC zich als een belangrijke technische innovator in de audiovisuele sector. De eerste VHS videorecorder ter wereld is hier een goed voorbeeld van. Bij JVC werken wereldwijd 34.000 mensen. In Nederland is JVC actief met o.a. DVD/Home Cinema systems, Plasma en LCD- screens, Televisie, Digital Camcorder, Video, Audio, Mobile Car entertainment en accessoires.
Serge Hoek, manager marketing communications JVC Nederland: "Hoewel in 2004 vrijwel alle sponsor-activiteiten op het EK voetbal en het North Sea Jazz festival zijn gericht, hebben wij er ook voor gekozen om Christijan vast te leggen

CHRISTIJAN.COM
IS POWERED BY:

PRESS RELEASE

WWW.CHRISTIJAN.COM

CHRISTIJAN ALBERS // RACEDRIVER

als ambassadeur voor ons merk. Tijdens de eerste kennis- making klikte het meteen. Christijan is jong, dynamisch en talentvol, dit sluit perfect aan op ons huidige brand state- ment 'The Perfect Experience'. Wat ons betreft de beste coureur in Nederland op dit moment. Bovendien is hij actief in een omgeving die zeer high-tech is. Zo'n kans krijg je niet vaak. Wij verheugen ons op een vruchtbare lange-termijn samenwerking.



Ingezonden persbericht