AutoRai

24-5-2004

Shoppen in Parijs met de nieuwe Kia Picanto

De Kia Picanto is met recht een succesnummer. Hij staat krap een maand bij de Nederlandse dealers in de showroom en er zijn al 1.000 exemplaren verkocht. Dit succes dankt hij mede aan alle aandacht die Kia Nederland vóór de officiële introductie reeds aan het model heeft besteed.

Gedurende de voorintroductie is de Picanto op diverse promotionele wijzen onder de aandacht gebracht bij het grote publiek. De speciale Picanto Paris-actie op de Picanto website was hier een onderdeel van. Onlangs is Ingrid van Boxtel uit Oss als winnaar van deze actie naar voren gekomen.

In maart al kregen bezoekers van de huishoudbeurs een exclusieve 'sneak preview': de pittige stadsauto was hier voor het eerst 'in het echt' te zien. In de periode ervoor kon het compacte model op de Picanto website van binnen en buiten uitgebreid bekeken worden. Via deze site werd massaal meegedaan aan de speciale Picanto Paris-actie. Deze actie was direct een groot succes. Niet alleen vielen de gratis Picanto-gadgets in de smaak, ook de hoofdprijs (een weekend naar Parijs voor vier personen) had een ieders aandacht. Binnen een paar weken waren er 52.000 reacties binnen.

Vanaf heden mag Ingrid van Boxtel uit Oss zich de trotse winnaar van de Kia Picanto Paris-actie noemen. Zij gaat binnenkort samen met drie vrienden en/of vriendinnen een weekendje naar Parijs. Tijdens dit weekend staan er maar liefst twee Kia Picanto's tot haar beschikking.