04-06-2004
Iveco Customer Support Center in Turijn
Om competitief te zijn op de markt, hebben de constructeurs een goede
technologie, aangepaste diensten alsook een scherpe marketing en
verkoopsaanpak nodig. Iveco heeft de laatste jaren meer dan 2 miljard
euro geïnvesteerd in een volledig herziene productaanbod. Daarnaast
heeft Iveco ook nieuwe centra ingericht voor haar klanten. Een daarvan
is het Customer Support Center.
Dit internationale centrum groepeert alle na-verkoopactiviteiten,
technische opleiding, diagnose en technische hulp om de vragen uit de
verschillende markten te beantwoorden. De invulling van deze taken
bestaan al lang bij Iveco, maar waren ondergebracht in verschillende
structuren. Het samenbrengen in hetzelfde gebouw, vergemakkelijkt het
uitwisselen van informatie en laat een betere opvolging van
klantreacties toe alsmede het oplossen van mogelijke problemen.
Het Customer Support Center is gevestigd in Turijn, op de route naar
Milaan, en ondergebracht in een prachtig gebouw met een oppervlakte
van 9000 m2, ontworpen door het architectenbureau Gabetti-Isola. Het
gaat om een investering van 18 miljoen euro, waar 150 mensen aan het
werk zijn en circa 7.500 technici per jaar worden opgeleid .
Het Customer Support Center werkt overkoepelend voor het Client Center
(24/24h service), de Product Academy , de Service Ability en de dienst
Technische Documentatie.
BedrijfsautoRAI