Ryanair

News Release

04.06.04

RYANAIR'S klantenservicestatistieken voor mei 2004

Ryanair, Europa's Nr.1 low fares airline, presenteert hierbij haar klantenservice-statistieken van mei 2004. Ryanair heeft zichzelf verplicht gesteld iedere maand de consumentenstatistieken te publiceren. Deze bevestigen bovendien keer op keer dat Ryanair ook Nr.1 is op het gebied van klantenservice.


· 93,2 % van alle 15.750 Ryanair vluchten in mei arriveerden op tijd.


· Ryanair zet de standaard als Nr.1 op-tiid maatschappij en blijft in 2004 de maatschappij met de minste annuleringen.


· Het aantal geregistreerde klachten is minder dan 1 (0,48) klacht per
1.000 passagiers.


· Verloren gegane bagage is minder dan 1 (0,64) tas per 1.000 passagiers.
PASSAGIERS STATISTIEKEN - MEI 2004

2003

2004

Op-tijd vluchten*

91%

93%

Klachten per 1.000 passagiers

0,76

0,48

Bagage klachten per 1.000 passagiers

0,64

0,64

Klachten afgehandeld in 7 dagen

100%

100%


* Cijfers gevalideerd door CAA