Ingezonden persbericht


Drie nieuwe PR-adviseurs voor Schoep & Van der Toorn

Amsterdam, 8 juni 2004 - Communicatieadviesbureau Schoep & Van der Toorn heeft drie nieuwe PR-adviseurs aangetrokken: Michelle Knight, Vries Strookman en Aly Veerman. Het drietal gaat de mediarelaties verzorgen voor opdrachtgevers als Orange, AON en palmOne.

Michelle Knight (25) verzorgt de perscontacten voor onder andere Orange, Interbrand Zintzmeyer&Lux en de gemeente Zaanstad. Tijdens haar studie heeft zij journalistieke ervaring opgedaan bij RTL-correspondent Max Westerman in New York. Ook is zij werkzaam geweest als PR-medewerkster voor de AVRO en CSM Suiker. Haar scriptie over het communicatiebeleid van de New York Police Department was genomineerd voor de Theodore Roosevelt American History Award.

Vries Strookman (27) verzorgt de mediarelaties voor opdrachtgevers als palmOne, Fujitsu Siemens Computers en Funda. Daarvoor werkte hij als freelance communicatieadviseur in het noorden van het land. Ook was hij presentator/verslaggever bij de lokale radio en schreef voor diverse regionale en lokale noordelijke media. Aan het eind van zijn studie communicatiewetenschap in Groningen liep hij stage bij Bikker Euro RSCG.

Aly Veerman (24) zet zich in voor opdrachtgvers als AON, Novell en PC-Ware. Hiervoor heeft zij haar studie Communicatie en Informatiewetenschap afgerond aan de Vrije Universiteit, studeerde zij aan Leicester University (UK) en liep zij stage bij Hill & Knowlton.

Een foto van Michelle, Vries en Aly is te vinden op de volgende locatie:

http://www.persinfo.nl/file.php?clientId=9&fileId=139&returnPath=%2Fimages.php%3FclientId%3D9

Over Schoep & Van der Toorn
Schoep & Van der Toorn voegt als creatief marketing en communicatieadviesbureau voor opdrachtgevers effectieve waarde toe op het snijvlak van markt, omgeving en organisatie. We doen dit door op onconventionele wijze verbanden te leggen, consequenties te overzien en betekenisvolle oplossingen te ontwikkelen. Door deze aanpak zijn we in staat - volstrekt middelenvrij - inspirerende concepten te bedenken en verrassend werk te maken.

Als full-servicebureau kunnen we die belofte waarmaken, omdat we alle belangrijke disciplines onder een dak hebben; corporate communicatie, branding en marketing. maar ook interactieve communicatie, public relations en onderzoek.



Ingezonden persbericht