Ingezonden persbericht
Drie nieuwe PR-adviseurs voor Schoep & Van der Toorn
Amsterdam, 8 juni 2004 - Communicatieadviesbureau Schoep & Van der Toorn
heeft drie nieuwe PR-adviseurs aangetrokken: Michelle Knight, Vries
Strookman en Aly Veerman. Het drietal gaat de mediarelaties verzorgen voor
opdrachtgevers als Orange, AON en palmOne.
Michelle Knight (25) verzorgt de perscontacten voor onder andere Orange,
Interbrand Zintzmeyer&Lux en de gemeente Zaanstad. Tijdens haar studie
heeft zij journalistieke ervaring opgedaan bij RTL-correspondent Max
Westerman in New York. Ook is zij werkzaam geweest als PR-medewerkster voor
de AVRO en CSM Suiker. Haar scriptie over het communicatiebeleid van de New
York Police Department was genomineerd voor de Theodore Roosevelt American
History Award.
Vries Strookman (27) verzorgt de mediarelaties voor opdrachtgevers als
palmOne, Fujitsu Siemens Computers en Funda. Daarvoor werkte hij als
freelance communicatieadviseur in het noorden van het land. Ook was hij
presentator/verslaggever bij de lokale radio en schreef voor diverse
regionale en lokale noordelijke media. Aan het eind van zijn studie
communicatiewetenschap in Groningen liep hij stage bij Bikker Euro RSCG.
Aly Veerman (24) zet zich in voor opdrachtgvers als AON, Novell en PC-Ware.
Hiervoor heeft zij haar studie Communicatie en Informatiewetenschap
afgerond aan de Vrije Universiteit, studeerde zij aan Leicester University
(UK) en liep zij stage bij Hill & Knowlton.
Een foto van Michelle, Vries en Aly is te vinden op de volgende locatie:
http://www.persinfo.nl/file.php?clientId=9&fileId=139&returnPath=%2Fimages.php%3FclientId%3D9
Over Schoep & Van der Toorn
Schoep & Van der Toorn voegt als creatief marketing en
communicatieadviesbureau voor opdrachtgevers effectieve waarde toe op het
snijvlak van markt, omgeving en organisatie. We doen dit door op
onconventionele wijze verbanden te leggen, consequenties te overzien en
betekenisvolle oplossingen te ontwikkelen. Door deze aanpak zijn we in
staat - volstrekt middelenvrij - inspirerende concepten te bedenken en
verrassend werk te maken.
Als full-servicebureau kunnen we die belofte waarmaken, omdat we alle
belangrijke disciplines onder een dak hebben; corporate communicatie,
branding en marketing. maar ook interactieve communicatie, public relations
en onderzoek.
Ingezonden persbericht