Ingezonden persbericht


Drukbezochte Quality On-Line Excellence Day onderstreept groeistrategie

Aankondiging nieuwe klachtenmanagement-module

ENSCHEDE, 14 juni 2004 - De volledig nieuwe aanpak en invulling van de Excellence Day 2004 voor gebruikers van Quality On-Line is zeer succesvol gebleken. Het aantal bezoekers, dat bestond uit klanten, prospects en partners van de Nederlandse leverancier van software voor kwaliteitsbewaking binnen bedrijfsprocessen, is in vergelijking met vorige jaren meer dan verdubbeld. De Excellence Day 2004 in Huis de Voorst in Eefde werd bezocht door 100 relaties. De nieuwe opzet bood bezoekers ruime gelegenheid om informatie en kennis uit te wisselen over de inzet en resultaten van Quality On-Line-producten.

Tijdens de Excellence Day werd de nieuwe klachtenmanagement-module van Quality On-Line aangekondigd. Deze nieuwe module wordt op 30 juni aanstaande gelanceerd en biedt uitgebreide functionaliteit voor de optimalisering van het complete klantenmanagement en verbetermanagement proces van bedrijven. De module voldoet aan alle eisen van de ISO 10002-certificering, de wereldwijde norm voor klachtenmanagement.

"De nieuwe opzet van de Excellence Day weerspiegelt het succes van het groeiscenario dat we eind 2003 startten", zegt Rob Postma, CEO van Quality On-Line. "We zijn op alle vlakken substantieel aan het groeien. Niet alleen wat betreft het aantal klanten, implementaties en medewerkers, maar ook op het gebied van omzet, partners en producten. Daarbij is het cruciaal dat we goede voeling houden met de markt en vooral met onze klanten. Informatie- en kennisuitwisseling is dan essentieel. De Excellence Day biedt hiertoe een uitgelezen mogelijkheid. Daarbij zijn we niet alleen blij met de hoge opkomst. Uit de evaluatie blijkt dat bezoekers zeer tevreden waren over het programma. Dat blijkt alleen al uit het feit dat alle bezoekers op hun evaluatieformulier aangaven dat ze ook van de partij zullen zijn op de Excellence Day 2005."

Over Quality On-Line
Quality On-Line, opgericht in 1993, levert software oplossingen waarmee bedrijven sneller de juiste informatie beschikbaar kunnen stellen. Hierdoor worden betere beslissingen genomen in kortere tijd.

Het open platform van Quality On-Line vormt de ruggengraat voor alle interne en externe processen zoals klachtenmanagement, verbetermanagement, documentmanagement, kwaliteitsmanagement en verandermanagement. Het platform is ontworpen om elk proces te ondersteunen bij het verwerken, beschermen, publiceren en archiveren van alle soorten informatie. Hierdoor beschikt elke medewerker over complete gegevens waardoor zijn taken sneller en beter worden uitgevoerd.

Klanten van Quality On-Line zijn onder andere Amersham Health, EMI, KPN, Nutreco, AVON, Nemef, Toshiba, Shimano, Fresenius, Syngenta, Volker Wessels, DuPont en Vopak. Voor meer informatie: www.qualityonline.nl

# # #

Noot voor de redactie,

Ingezonden persbericht