AUDIOTEX NEDERLAND B.V.
Bewezen technologie succesvol inzetten binnen de marketingmix
Veel bedrijven in Nederland maken succesvol gebruik van Interactieve
Voice Response systemen en mobile marketing. Ze spelen daarmee in op
de vraag van consumenten die steeds vaker mobiel communiceren.
Audiotex Nederland B.V. en Emexus Group B.V. organiseren op donderdag
17 juni 2004 in Noordwijk aan Zee een gezamenlijk seminar over IVR en
SMS. In een ambiance die geheel in het teken zal staan van het Oranje
gevoel in verband met het EK-voetbal komen in Grand Hotel Huis ter
Duin verschillende sprekers aan bod. Zij laten aan de hand van
praktijkvoorbeelden zien hoe SMS en 0800/0900-servicenummers succesvol
kunnen worden ingezet binnen de marketingmix. Audiotex en Emexus
werken al bijna 4 jaar samen op het gebied van geautomatiseerde
responsverwerking.
Vertegenwoordigers van beide bedrijven zullen tijdens het seminar een
introductie geven over IVR en SMS. Vragen als: Wat zijn de
toepassingsgebieden van servicenummers en voice response? en Hoe kan
ik SMS effectief inzetten voor mijn bedrijf? komen daarbij uitgebreid
aan bod. De praktijkvoorbeelden worden gegeven door klanten van
Audiotex en Emexus. Zo legt Guus Albers van ECI uit waarom de
boekenclub met ruim één miljoen leden binnen de marketingmix gebruik
maakt van SMS. Marco Stam van Desk Services B.V. gaat in op de
toepassingen van IVR en SMS binnen zijn organisatie en Horst Streck
van I-Sioux vertelt over het succes van Netidols.nl en de internetsite
van talentscout Henkjan Smits. Deze site, waarbij talent zich kan
laten zien en horen, gebruikt IVR en SMS als responsmedium.
Het seminar is gratis toegankelijk, maar het aantal plaatsen is
beperkt. Daarom is aanmelden noodzakelijk. Dat kan via: 0800-823 2004.
Online registreren is ook mogelijk via:
http://seminaraudiotex.emexus.com.
Over Audiotex Nederland B.V.
Audiotex Nederland is als service provider al 20 jaar actief op het
gebied van geautomatiseerde responseverwerking. De kern van het
bedrijf wordt gevormd door het Interactieve Media Response platform
waar 0800/090x informatielijnen binnenkomen. Hieraan kunnen alle
denkbare media gekoppeld worden, zoals internet, i-mode, SMS,
voicemail, e-mail en fax. Daarnaast behoort routering naar live
opvangfaciliteiten zoals traditionele of virtuele contactcenters tot
de mogelijkheden.
Audiotex Nederland is onderdeel van Crystal Communications, een
internationale groep van service providers die een geïntegreerd en
interactief multimedia platform vormen waarmee zij opdrachtgevers
gerichte concepten en oplossingen kunnen bieden voor interactieve
communicatie met hun doelgroepen op de Europese markt. Door deze
samenwerking beschikt Audiotex over het op één na grootste
serviceplatform voor IVR in Nederland.
Over Emexus Group B.V.
Emexus is al jarenlang één van Nederlands meest innovatieve
dienstverleners op het gebied van zakelijke mobiele toepassingen.
Emexus bedenkt, bouwt en beheert mobiele oplossingen die bedrijven in
staat stellen voordelen te behalen op het gebied van productiviteit,
kosten, verkoopresultaten, klanttevredenheid en concurrentiekracht.
Met Mobile Platform biedt Emexus organisaties een eenvoudig en snel in
te zetten omgeving voor de ontwikkeling en implementatie van elke
denkbare mobiele toepassing. Inmiddels werkt Emexus voor 200 bedrijven
in 16 landen in Europa en in Asia Pacific, waaronder: Philips,
Vodafone, T-Mobile, ECI, Organon, Rabobank, Alex.nl, Hallmark en
Canal+. De mobiele applicaties van Emexus zijn aangesloten op de
belangrijkste SMS providers in de wereld. Emexus is opgericht in 1999
en heeft kantoren in Nederland en Maleisië. Er werken 16 mensen.
EINDE PERSBERICHT
Noot voor de redactie (