AUDIOTEX NEDERLAND B.V.

Bewezen technologie succesvol inzetten binnen de marketingmix

Veel bedrijven in Nederland maken succesvol gebruik van Interactieve Voice Response systemen en mobile marketing. Ze spelen daarmee in op de vraag van consumenten die steeds vaker mobiel communiceren. Audiotex Nederland B.V. en Emexus Group B.V. organiseren op donderdag 17 juni 2004 in Noordwijk aan Zee een gezamenlijk seminar over IVR en SMS. In een ambiance die geheel in het teken zal staan van het Oranje gevoel in verband met het EK-voetbal komen in Grand Hotel Huis ter Duin verschillende sprekers aan bod. Zij laten aan de hand van praktijkvoorbeelden zien hoe SMS en 0800/0900-servicenummers succesvol kunnen worden ingezet binnen de marketingmix. Audiotex en Emexus werken al bijna 4 jaar samen op het gebied van geautomatiseerde responsverwerking.

Vertegenwoordigers van beide bedrijven zullen tijdens het seminar een introductie geven over IVR en SMS. Vragen als: Wat zijn de toepassingsgebieden van servicenummers en voice response? en Hoe kan ik SMS effectief inzetten voor mijn bedrijf? komen daarbij uitgebreid aan bod. De praktijkvoorbeelden worden gegeven door klanten van Audiotex en Emexus. Zo legt Guus Albers van ECI uit waarom de boekenclub met ruim één miljoen leden binnen de marketingmix gebruik maakt van SMS. Marco Stam van Desk Services B.V. gaat in op de toepassingen van IVR en SMS binnen zijn organisatie en Horst Streck van I-Sioux vertelt over het succes van Netidols.nl en de internetsite van talentscout Henkjan Smits. Deze site, waarbij talent zich kan laten zien en horen, gebruikt IVR en SMS als responsmedium.

Het seminar is gratis toegankelijk, maar het aantal plaatsen is beperkt. Daarom is aanmelden noodzakelijk. Dat kan via: 0800-823 2004. Online registreren is ook mogelijk via:
http://seminaraudiotex.emexus.com.

Over Audiotex Nederland B.V.
Audiotex Nederland is als service provider al 20 jaar actief op het gebied van geautomatiseerde responseverwerking. De kern van het bedrijf wordt gevormd door het Interactieve Media Response platform waar 0800/090x informatielijnen binnenkomen. Hieraan kunnen alle denkbare media gekoppeld worden, zoals internet, i-mode, SMS, voicemail, e-mail en fax. Daarnaast behoort routering naar live opvangfaciliteiten zoals traditionele of virtuele contactcenters tot de mogelijkheden.

Audiotex Nederland is onderdeel van Crystal Communications, een internationale groep van service providers die een geïntegreerd en interactief multimedia platform vormen waarmee zij opdrachtgevers gerichte concepten en oplossingen kunnen bieden voor interactieve communicatie met hun doelgroepen op de Europese markt. Door deze samenwerking beschikt Audiotex over het op één na grootste serviceplatform voor IVR in Nederland.

Over Emexus Group B.V.
Emexus is al jarenlang één van Nederlands meest innovatieve dienstverleners op het gebied van zakelijke mobiele toepassingen. Emexus bedenkt, bouwt en beheert mobiele oplossingen die bedrijven in staat stellen voordelen te behalen op het gebied van productiviteit, kosten, verkoopresultaten, klanttevredenheid en concurrentiekracht. Met Mobile Platform biedt Emexus organisaties een eenvoudig en snel in te zetten omgeving voor de ontwikkeling en implementatie van elke denkbare mobiele toepassing. Inmiddels werkt Emexus voor 200 bedrijven in 16 landen in Europa en in Asia Pacific, waaronder: Philips, Vodafone, T-Mobile, ECI, Organon, Rabobank, Alex.nl, Hallmark en Canal+. De mobiele applicaties van Emexus zijn aangesloten op de belangrijkste SMS providers in de wereld. Emexus is opgericht in 1999 en heeft kantoren in Nederland en Maleisië. Er werken 16 mensen.

EINDE PERSBERICHT

Noot voor de redactie (