Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Schiphol-Rijk, 21 juni 2004

Prijswinnaar met hét parkeerticket naar het EK Voetbal in Portugal

Vrijdag 11 juni j.l. is de prijswinnaar bekend gemaakt van de eerste actie van de parkeerkwitantie campagne 'Klaar voor de start'. Met haar creatieve slagzin is Lydia Brinkgreve, PR-manager bij Cartier, de gelukkige winnaar geworden. Zij zal op 23 juni a.s. de allesbeslissende wedstrijd op het EK tussen Nederland en Letland bijwonen. Om aanspraak te maken op de reis naar het EK Voetbal in Portugal moest de unieke code van de parkeerkwitantie ingevuld worden en vervolgens op www.atp.nl/klaarvoordestart een slagzin afgemaakt worden. De tweede actie uit de reeks van vier is inmiddels gestart en loopt tot 2 augustus 2004. De prijswinnaar van deze actie wint een reis naar de Olympische Spelen voor twee personen. Deze multimediale campagne is een onderdeel van de samenwerkingsovereenkomst tussen ATP, The Advanced Travel Partner, Het Financieele Dagblad en BNR Nieuwsradio.

-Einde Bericht-

Noot voor de redactie,