Ingezonden persbericht


Persbericht

E.PIPHANY breidt 6.5 SUITE UIT MET VERBETERDE MARKETINGMOGELIJKHEDEN

Nieuwe functionaliteit voor betere marketingeffectiviteit en efficiëntie

Schiphol-Rijk, 30 juni 2004 -- E.piphany, leverancier van intelligente CRM-oplossingen maakt bekend dat de E.piphany 6.5 CRM suite is uitgebreid met diverse nieuwe mogelijkheden. De E.piphany 6.5 software suite is een serie modulaire CRM-applicaties die consumentgerichte bedrijven helpen de winstgevendheid te vergroten door elke communicatie over en weer met de klant intelligent te maken. Gebaseerd op de modernste architectuur, levert de E.piphany 6.5 software meetbare businesswaarde door beter gebruik te maken van bestaande systemen en stap voor stap nieuwe functionaliteit toe te voegen.

Consumentgerichte bedrijven worden geconfronteerd met toenemende wetgeving, informatieverzadiging en de eis om snelle return on investment te behalen. Daarom zijn zulke bedrijven gebaat bij geavanceerde marketingtools om betere beslissingen te kunnen nemen ten aanzien van hun verkoop- en service-activiteiten. De nieuwe mogelijkheden in de E.piphany software verkorten de time to market door de inzet van gebruikersvriendelijke tools voor het ontwikkelen en testen van campagnes. Daarnaast wordt reactiesnelheid verhoogd doordat resultaten over marketingeffectiviteit real time beschikbaar zijn. Tenslotte wordt ook een hogere ROI bereikt doordat beter inzicht te krijgen is in de toegevoegde waarde van elk programma.

Vanuit het perspectief van de gebruiker zijn dit belangrijke verbeteringen zegt Atique Shah, vice president CRM and technology solutions, Churchill Downs Inc. De uitbreidingen van E.piphany helpen ons om de impact van een campagne beter te begrijpen, per dag of zelfs per uur. Als we in staat zijn om op zo´n korte termijn inzicht te krijgen in de resultaten zijn we in staat om de effectiviteit van al onze marketingactiviteiten verder te ontwikkelen en te verbeteren.

De uitbreidingen en verbeteringen zijn gebaseerd op suggesties en vragen van onze klanten en benadrukken de belangrijke rol die marketingoplossingen spelen bij het gebruik van klantinformatie door de gehele onderneming, zegt Karen Richardson, CEO van E.piphany. We gaan door met het leveren van CRM-oplossingen die de winstgevendheid opvoeren door intelligente customer communicatie over en weer.

De E.piphany 6.5 software suite is een set van modulaire CRM-applicaties waarin drie productlijnen naadloos zijn geïntegreerd: E.piphany Marketing, E.piphany Sales, en E.piphany Service, elk ondersteund door de real-time analytische intelligentie van E.piphany. Nieuwe functionaliteit en uitbreidingen in de vernieuwde versie zijn:


* Eenvoudiger in gebruik voor marketeers door bijvoorbeeld herbruikbare campagnelogica met één druk op de knop; scenario testing en ´wat als´ analyses en hogere informatiedichtheid voor campagnequeries en lijstbeheer.


* Uitbreidingen op rapportagemogelijkheden voor campagne-effectiviteit zoals nieuwe real-time overzichten van campagnes, manipulatiemogelijkheden in rapportage en sterkere integratie met bedrijfsproductiviteitsoplossingen.


* Grotere schaalbaarheid met verbeteringen voor stap voor stap data streaming en mogelijkheden voor concurrent data processing.


* Uitgebreidere ondersteuning voor 64-bit Windows, SQL Server en Oracle databases, en BEA WebLogic voor AIX

De E.piphany CRM software wordt gebruikt door bedrijven in de business to consumer markt zoals Autotrader.com, Bell Canada, California State Automobile Association (CSAA), CDS, CIGNA International, Citibank, DHL, ebookers, Emerson Electric, Expedia, Hard Rock Café, HBOS plc, ING Direct, Interpay, Interval International, KLM, Kodak, Mazda, Merrill Lynch, MGM MIRAGE, Orange, Petco, Pier 1, Schwans, Sears, Staples, Swisscom, TELUS Mobility, Wells Fargo en Zale Corporation.

Over E.piphany

E.piphany (Nasdaq: EPNY) is leverancier van marketing-, verkoop-, en serviceoplossingen voor de grootste business to consumerbedrijven, wereldwijd. E.piphany E.6.5 is een geïntegreerde softwaresuite die marketing-, verkoop- en servicefunctionaliteit combineert met real-time intelligentie. Deze suite, E.piphany E.6.5, stelt bedrijven in staat hun klanten beter te begrijpen en de ideale actie te ondernemen voor een betere klanttevredenheid, verhoogde omzet en lagere kosten. E.piphany's oplossing is gebouwd op het meest geavanceerde, webgebaseerde CRM-platform dat in de industrie is te vinden, resulterend in snelle en eenvoudige implementaties. Daarbij zijn E.piphany-oplossingen ook naadloos te integreren in de bestaande infrastructuur. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Mateo, Californië. Het Benelux-kantoor is gevestigd in Schiphol-Rijk, Amsterdam.