KPN NV

|                                                       |19 juli 2004            |
|                                                       |                        |
|1 miljoen klanten kiezen voor BelPlus van KPN          |                        |
|                                                       |Nummer                  |
|                                                       |04/041                  |
|                                                       |                        |
|                                                       |                        |
Sinds de introductie 1 juli vorig jaar hebben 1 miljoen klanten gekozen voor een BelPlus-pakket van KPN. Om te vieren dat dit binnen 11 maanden bereikt is, heeft de heer Ad Scheepbouwer, voorzitter van de Raad van Bestuur van KPN, vandaag een cheque ter waarde van 10.000 euro overhandigd aan de heer Jan Romme, directeur van het Nationaal Fonds Ouderenhulp. Het geld is bestemd ter ondersteuning van een Nationale Hulplijn die het Fonds in september gaat starten.

Één van de hoofddoelstellingen van het Nationaal Fonds Ouderenhulp is om de eenzaamheid onder ouderen te bestrijden. Dit sluit goed aan bij de filosofie van KPN: "altijd dichtbij". KPN streeft ernaar mensen dichter bij elkaar te brengen door middel van telecommunicatie.

BelPlus is een aanvullend pakket op het basisabonnement van KPN. Met BelPlus krijgt de klant een bepaalde hoeveelheid belminuten waarmee hij voordeliger belt. In combinatie met VoordeelNummers kunnen klanten korting krijgen op gesprekskosten buiten de regio die kunnen oplopen tot 28%, en naar het buitenland die kunnen oplopen tot 41%.

Kijk voor meer informatie over BelPlus op www.kpn.com, trefwoord: belplus.


Noot voor de redactie (

KPN NV