Ingezonden persbericht


Ruim 75 procent van standruimte iTrendz gereserveerd

Veertig topmerken overtuigd van concept nieuw consumentenelektronica-event

Amsterdam, 29 juli 2004 - iTrendz, het nieuwe lifestyle-evenement voor consumentenelektronica en entertainment, heeft ruim drie maanden voor aanvang van de beurs al 40 merken binnengehaald. Evensis Media B.V., de organisatie achter iTrendz, meldt dat inmiddels 75 procent van de beschikbare standruimte is gereserveerd. Producenten als Canon, Epson, Fujitsu Siemens Computers, JVC, Kodak Nederland, Logitech Europe, Microsoft Nederland, Pioneer Benelux, Siemens Mobile, VDO Dayton en Olympus Nederland tonen tijdens dit event hun nieuwste producten aan het grote publiek en branchegenoten. iTrendz vindt plaats van 22 tot en met 25 oktober 2004 in de Utrechtse Jaarbeurs.

"Dat we inmiddels 75 procent van de standruimte gevuld hebben, wil niet zeggen dat we nu achterover kunnen leunen", aldus Jasper van der Pas, directeur Evensis Media. "Ons doel blijft natuurlijk een volledig gevulde beurshal, waarbij alle productcategorieën evenredig vertegenwoordigd zijn. Zo kunnen we een breed overzicht bieden van de allernieuwste elektronicaproducten op de Nederlandse markt."

"We merken dat het beursexposanten met name aanspreekt dat consumenten op een ongedwongen manier met de nieuwste producten in aanraking kunnen komen. Dus zonder dat ze het gevoel krijgen een product te moeten aanschaffen", zegt Vincent van Driel, directeur bij Evensis Media. "Oriënteren, uitproberen en ervaren zijn de belangrijkste kernwoorden voor iTrendz. Dit concept wordt ondersteund door vele hands-on workshops, zoals een mini masterclass digitale kinderfotografie. Op het moment zijn we volop bezig met de concrete invulling van al die workshops."

Exposanten op het gebied van telecom/internet, tv/audio, foto/video, car media, pc/games en home networking kunnen zich inschrijven via Evensis Media, telefoon: 020-4722492 of e-mail: sales@itrendz.nl.

Over iTrendz
iTrendz is het lifestyle-evenement voor consumentenelektronica. De eerste editie van dit belevingsevenement vindt plaats van 22 tot en met 25 oktober 2004 in de Jaarbeurs in Utrecht. Het evenement biedt fabrikanten het ideale platform om nieuwe producten persoonlijk te demonstreren aan tienduizenden geïnteresseerde consumenten en retailers. Als enige evenement voor consumentenelektronica in Nederland biedt iTrendz de markt een belangrijk kanaal om in persoonlijk contact te komen met de digital-minded consument, in een unieke experience-driven omgeving. Meer informatie: www.itrendz.nl.

Over Evensis Media:
Evensis Media B.V. is gespecialiseerd in het ontwikkelen en organiseren van beurzen en congressen. De oprichters van het bedrijf hebben ruim 12 jaar ervaring in het organiseren van evenementen met bezoekersaantallen variërend van 200 tot 83.000 per editie. Zowel het initiëren, ontwikkelen als professioneel organiseren behoort tot het portfolio van Evensis Media. De oprichters van het bedrijf zijn jarenlang betrokken geweest bij de organisatie van bekende landelijke beurzen als Studie Beurs, Didacta, Business Finance en Slavakto. Door kennis van de markt te integreren met kosteneffectieve concepten voor exposanten en een aantrekkelijk beursaanbod voor bezoekers maakt Evensis Media succesvolle en marktgerichte evenementen in Nederland mogelijk. Meer informatie: www.evensis.nl.

Voor meer informatie of illustratiemateriaal kunt u contact opnemen met: Evensis Media
Jasper van der Pas / Vincent van Driel
Tel. 020-472 24 92
E-mail: info@evensis.nl

Lammers van Toorenburg Benelux PR
Armine Egberink / Gwen Quant
Telefoon: 030 - 65 65 070
E-mail: itrendz@lvtpr.nl