Ingezonden persbericht



- Persbericht -

Strategische samenwerking Media Markt en Wannahaves 13.000.000 contacten met Wannahaves Inno-5!

Vanaf 1 oktober starten MediaMarkt en Wannahaves met de maandelijkse Wannahaves Inno-5!; een kwalitatief multimediaal platform dat adverteerders ter beschikking staat om een innovatief produkt (of introduktie) een maand lang doelgericht, effectief en kwalitatief te ondersteunen en te verkopen. Zo komen de twee partners met deze strategische samenwerking partners tegemoet aan de hedendaagse wens van adverteerders om de doelgroep doelgericht en effectief te bereiken.

Strategische samenwerking Media Markt & Wannahaves Media Markt en Wannahaves zijn twee topmerken binnen de consumenten elektronica. Om nog beter op de wens van fabrikanten in te springen (effectieve en kwalitatieve doelgroepbenadering) hebben Media Markt en Wannahaves de handen voor dit project ineengeslagen. 'De consumenten elektronica markt wordt al jaren gekenmerkt door een hoge dynamiek; aan de ene kant volgen technologische innovaties elkaar in een hoog tempo op, terwijl aan de andere kant de doelgroep van deze produkten een steeds grilliger gedrag vertoont. Onze ervaring in de retail en de combinatie van marketing- en mediakennis van Wannahaves vullen elkaar perfect aan', Aldus Barry van Ruiven, Hoofd Marketing en Product Management Media Markt Nederland. Michiel Reinoud, directeur Wannahaves BV: 'Doelgerichtheid en effectiviteit vormen nu, meer dan ooit de randvoorwaarden voor een succesvolle communicatie- en verkoopstrategie. De strategische samenwerking tussen Media Markt en Wannahaves koppelt dan ook een groot bereik in de doelgroep aan de directe mogelijkheid van landelijke verkrijgbaarheid bij Media Markt.'

Wannahaves Inno-5! Maandelijks 13.000.000 contacten Wannahaves en Media Markt plaatsen maandelijks vijf innovatieve topgadgets (de Wannahaves Inno-5!) in speciaal ontwikkelde, permanente Wannahaves Inno-5! promowanden in alle Media Markt vestigingen in Nederland. De Wannahaves Inno-5! krijgt gedurende een campagnemaand uitgebreide exposure in alle media-uitingen van Wannahaves en Media Markt: Televisie, internet (wannahaves.nl en mediamarkt.nl), print (Wannahaves The Magazine, nationale Media Markt flyer), databasemarketing, instore communicatie (promowand met produkten en plasmascherm met continu commercieel aanbod), instore: schapverwijzing vanuit reguliere afdeling.

Over Wannahaves
Wannahaves startte in september 2000 haar eigen TV programma. Kort daarna opende Wannahaves haar website wannahaves.nl. Tevens zet Wannahaves direct mailing, mobile services en een eigen magazine in om haar doelgroep optimaal te bereiken. Eén van de sterkste punten in het businessconcept van Wannahaves is dan ook de mogelijkheid voor fabrikanten om iedere maand de laatste produktinnovaties te introduceren in het hart van de doelgroep via deze eigen media van Wannahaves.

Over Media Markt
Door de komst van Media Markt is de Nederlandse markt voor consumentenelektronica ingrijpend veranderd. Sinds de start in 1999 is de onderneming hard gegroeid. Media Markt heeft op dit moment 14 vestigingen in Nederland . Media Markt streeft ernaar nummer 1 te worden in de Nederlandse consumentenelektronicamarkt. Media Markt Nederland maakt deel uit van de Media Markt ­ Saturn Groep, actief in elf Europese landen met ruim 400 vestigingen, meer dan 9,6 miljard euro omzet en 25.000 medewerkers.


- Einde Persbericht -