Ingezonden persbericht


Persbericht

Aspect Communications introduceert Uniphi Suite: eenvoudig beheer voor het managen van alle contact center activiteiten

Resellers KPN en Voicetec bieden next-generation contact center oplossing

Hoofddorp, 11 november 2004 Aspect Communications, marktleider op het gebied van enterprise customer contact oplossingen introduceerde tijdens haar jaarlijkse klantenconferentie eBiz 2004 Aspect Uniphi Suite. In Nederland zullen Aspect-partners KPN en Voicetec deze oplossing leveren, implementeren alsmede support hiervoor bieden. Uniphi Suite is een geavanceerde contact center oplossing die contact routering, data integratie, geavanceerde spraak, rapportage- en analyse-applicaties combineert in één nauw geïntegreerd softwareplatform gebaseerd op open standaarden. Organisaties kunnen nu in één oplossing de totale contact center activiteiten onderbrengen.

Uniphi Suite biedt een gestandaardiseerde infrastructuur, één centrale applicatie voor beheer, management en rapportage en één uniforme set van business rules om alle processen voor contactafhandeling, zowel live als via self-service applicaties, te managen. Naast traditionele PSTN-switches ondersteund Uniphi Suite ook IP-switches, zoals Cisco Call Manager, zodat organisaties de voordelen kunnen plukken van zowel de contact center functionaliteiten als IP. Eerder gedane investeringen in hard- en software worden zo gewaarborgd. Tevens is Uniphi Suite probleemloos te integreren met bestaande bedrijfs-applicaties van derde partijen.

Reseller Voicetec juicht Aspect s nieuwste oplossing toe. Met Uniphi Suite brengt Aspect twee decennia van contact center applicatiefunctionaliteit samen in één open softwareplatform dat bovendien een probleemloos migratiepad biedt naar IP , dat zegt Hanjo Huizing, CEO van Voicetec. Onze klanten hebben behoefte aan contact center technologie die de brug slaat tussen traditionele bedrijfskritische applicaties en nieuwe producten zoals IP-PBXen, en bovendien gebruikmaakt van open standaarden. Met Uniphi Suite kunnen we deze behoefte van onze klanten invullen; één enkel centraal te beheren contact center platform, één set business rules en één enkele routing engine voor een diversiteit aan mediakanalen en locaties van de agenten. Dit stelt systeembeheerders in staat om nieuwe contact centers nog sneller en eenvoudiger te implementeren en uit te rollen, met aanzienlijke kostenbesparingen tot resultaat.

Uniphi Suite biedt een uniforme agent desktop voor het managen van klantcontacten via alle mediakanalen zoals spraak, email en web en voor het leveren van centrale rapportages en het uitvoeren van analyses. Daarnaast ondersteunt Uniphi Suite technologie standaarden zoals webservices, SOAP, SIP, VXML, HTTP en SNMP. Uniphi Suite bestaat uit Aspect Uniphi Engine, Uniphi Contact Center, Uniphi Voice Portal en kan naadloos geïntegreerd worden met Aspect s workforce management software.

Over Aspect Communications

Aspect Communications Corporation (Nasdaq: ASPT) is marktleider op het gebied van contact center software en services. De oplossingen van Aspect stellen organisaties in staat om de communicatie met hun klanten te managen en te optimaliseren. Aspect mag meer dan tweederde van de 50 grootste organisaties ter wereld (Fortune 50) tot haar klanten rekenen. Veel vooraanstaande organisaties in diverse branches, zoals transport, financiën, assurantie, telecommunicatie, retail en outsourcing alsmede grote overheidsorganisaties maken gebruik van de oplossingen van Aspect. De leidende positie van Aspect is gebaseerd op 19 jaar ervaring. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Jose, Californië (VS) en er zijn 24 Aspect-kantoren verspreid over 11 landen wereldwijd. Meer informatie over Aspect Communications kunt u vinden op www.aspect.com.



Ingezonden persbericht