Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

ilse start speciale zoekactie voor Azië

- bezoekers ilse verzamelen geld voor slachtoffers zeebeving -

De Nederlandse zoekmachine ilse start dinsdag 4 januari om 13.00 met ilse Azië, een speciale actie om geld in te zamelen voor Azië. Bezoekers van ilse.nl kunnen door te zoeken met ilse de slachtoffers van de zeebeving helpen. ilse stort voor elke 'zoeker per dag' 1 eurocent op Giro 555. De actie loopt tot en met vrijdag 7 januari 17.00. ilse streeft ernaar om in drie dagen ¤ 10.000,- bij elkaar te sparen.

ilse.nl is de grootste Nederlandse zoekmachine en wil haar bereik onder de Nederlandse bevolking inzetten voor de slachtoffers in Azië. Daartoe is een speciale tool ontwikkeld die de actie mogelijk maakt. Elke bezoeker telt, want elke zoekopdracht* betekent 1 eurocent voor Giro 555. Een online teller houdt de bezoeker op de hoogte van de actuele stand. Meer uitleg over de actie staat op http://special.ilse.nl.

'ilse Azië is het initiatief van onze eigen medewerkers en wij steunen dit van harte,' zegt Paul Molenaar, algemeen directeur bij ilse media. 'ilse media stelt advertentieruimte op NU.nl en Startpagina.nl al zoveel mogelijk ter beschikking aan de promotie van Giro 555. Daarnaast willen we als bedrijf iets extra's doen voor de getroffen gebieden. We gaan voor die ¤ 10.000,- binnen drie dagen!'


* = zoekopdracht per bezoeker per dag

Over ilse media groep
ilse media is met internetportals als www.ilse.nl, www.startpagina.nl, www.nu.nl, www.vindex.nl, www.overzicht.nl, www.download.nl, www.web-log.nl, www.wieonline.nl en www.kaboem.nl de grootste internetuitgever van Nederland. ilse media genereert 400 miljoen pageviews per maand op het internet. Daarnaast heeft ilse media een lange periode van ervaring in het ontwikkelen en verkopen van succesvolle internet advertentiemogelijkheden aan een brede doelgroep. Ook is ilse media uitgever van de Welke Gidsen. Deze uitgaven helpen de consument bij het maken van grote aankoopbeslissingen. Met het aanbod van media, zowel online als op print, bereikt ilse media meer dan 60% van het Nederlandse internetpubliek. ilse media is onderdeel van Sanoma Uitgevers, uitgever van 62 magazines in Nederland.

Voor meer informatie
Paul Molenaar
algemeen directeur ilse media b.v.
T. 020-8404500
E. pers@ilsemedia.nl