Ingezonden persbericht

'E-commerce commercieel succesvol bij goede backoffice'

Mailorder Solutions biedt organisaties efficiënte maatoplossingen

UTRECHT, 20050223 -- Na een moeilijke periode zitten de internetverkopen eindelijk in de lift. Maar verkopen is één, geld eraan overhouden is twee. Dit laatste loopt wel eens minder succesvol af. Zeker als de logistieke- en communicatieprocessen van een e-commerce omgeving niet vlekkeloos verlopen, zo blijkt uit de nieuwste ICT Barometer van Ernst & Young (februari 2005). Volgens de barometer ziet driekwart van de ondervraagden de gebrekkige afstemming van de interne bedrijfsprocessen als één van de belangrijkste valkuilen. Dit is onnodig. Als specialist in het opzetten, beheren en exploiteren van e-commerce/ postorder omgevingen, verzorgt Mailorder Solutions volledige webshops inclusief de complete backoffices.


Groei e-commerce brengt resultaat
Dat het goed gaat met de online verkopen, bleek vorige maand wel uit de resultaten van het 2004 European Online Retail Consumer-onderzoek van Forrester Research. Volgens dit onderzoek kochten in 2004 zestig miljoen Europeanen iets in een digitale winkel. Dat is maar liefst 50 procent meer dan in 2003. "Deze trend is ook Nederland niet voorbij gegaan", aldus directeur Patrick Kerssemakers van Mailorder Solutions. "2004 was het jaar van de waarheid. Veel partijen hebben het financieel niet gered, doordat zij vastliepen op hun logistiek. De e-commerce omgevingen die wij beheren en exploiteren, hebben allen een winstgevend jaar achter de rug. En dat zegt veel."

Ook een opdrachtgever als Achmea ziet synergievoordelen Mailorder Solutions
Mailorder Solutions exploiteert vele e-commerce/postorder omgevingen. Soms in zijn geheel, soms gedeelten van de omgeving. Patrick Kerssemakers: "Mailorder Solutions is in 2001 ontstaan door de groeiende behoefte naar een passende oplossing voor backoffice activiteiten. Doordat bij Mailorder Solutions verschillende disciplines bijeen kwamen, ontstond er een sterk inzicht en een hoge mate van kennis van alle processen die betrekking hebben op backoffice activiteiten van webshops. Dit resulteerde in synergie en een hoge mate van efficiency. Deze voordelen worden rechtstreeks ter beschikking gesteld aan de klanten van Mailorder Solutions. Zo kan de klant van Mailorder Solutions zich volledig richten op haar kernactiviteit. Een goed voorbeeld hiervan is verzekeraar Achmea, die de Achmeahealthshop bij ons heeft ondergebracht."

Mailorder Solutions: dé volledige oplossing!
Mailorder Solutions biedt haar opdrachtgevers verschillende diensten aan in het opzetten, beheren en succesvol exploiteren van e-commerce/postorder omgevingen. Een webshop of loyaltyprogramma kan volledig in de stijl van een corporate identity worden ingericht en geïntegreerd met bestaande IT systemen en logistieke processen. De volledige oplossingen van Mailorder Solutions gaan van het inkopen van producten tot het betalingsverkeer met consumenten en van producten inpakken tot en met het verzorgen van de helpdesk.

Contact
HKH Mailorder Solutions BV is gevestigd op de Radonweg 1, 3542 AN te Utrecht. Kijk voor meer informatie op www.mailordersolutions.nl of neem contact op met Mailorder Solutions via telnr. 030-2416160 of door een e-mail te sturen naar contact@mailordersolutions.nl.




Ingezonden persbericht