Ingezonden persbericht

Gratis ebook voor doorbraak b2b groeiplafonds

ROTTERDAM, 20050223 -- In veel branches speelt zich een prijsdaling af. Helaas leiden kortingen en prijsdalingen niet tot groei, maar tot krimp. We houden immers steeds minder marge over voor service, productontwikkeling en bedrijfsonderhoud. Daardoor passen we ons steeds slechter aan, dus klanten ervaren meer ergernis tijdens levering en gebruik van onze diensten. Business Creative Barbara van Veen beschrijft in haar ebook alternatieve strategiën en tactieken om groeiplafonds te doorbreken, zonder in deze negatieve spiraal terecht te komen.


Dit nieuwe gratis ebook begint met waardeinnovatie (herpositionering op basis van betekenis in plaats van product) en eindigt met pijplijnmanagement. Speciaal voor commeriële managers en ondernemers in b2b bedrijven. Geen makkelijk maar wel een goed boek, want het is gebaseerd op de nieuwste Harvard en Insead managemeninzichten en de succesvolle klanten van Het Veranderbedrijf (onderneming van de auteur). Download is alleen verkrijgbaar via www.veranderbedrijf.nl (PDF, 1MB).



Ingezonden persbericht