Ingezonden persbericht


Persbericht

SpeechFrame® Xs-serie van Comsys

Comsys maakt SpeechFrame® beschikbaar voor het MKB

Soesterberg, 9 maart 2005 -- Comsys maakt bekend dat SpeechFrame®, hèt interactive voice response- (IVR) en telefonieplatform voor het geautomatiseerd afhandelen van telefoongesprekken, nu ook beschikbaar is voor toepassingen in het klein- en middenzakelijke segment. Dit systeem wordt op de markt gebracht als de SpeechFrame® Xs-series en is het nieuwe instapmodel van de SpeechFrame® familie. SpeechFrame Xs is gebaseerd op dezelfde architectuur en ondersteunt alle telefoniefuncties en -toepassingen van zijn grotere broers. Daar waar de grote SpeechFrame® systemen beginnen met 30 kanalen en uitgebreid kunnen worden tot enkele duizenden, begint de SpeechFrame® Xs-series met 2 poorten die mee kunnen groeien wanneer de business (of het gebruik) dat vereist. Voor de SpeechFrame® Xs is een uitgebreide reeks self-service en bereikbaarheidstoepassingen beschikbaar die tot dusverre alleen voorbehouden waren voor de het grootzakelijke segment en professionele call centers.

Met SpeechFrame® Xs-series kunnen bedrijven eenvoudig hun bestaande website interactief maken en hun telefoonverkeer stroomlijnen. Diensten die op internet worden ingezet om met klanten te communiceren kunnen ook direct worden gebruikt op het voice response systeem. SpeechFrame® is gebaseerd op open standaarden (JAVA) en is volledig web-based. Vanwege de vraag naar systemen met een kleinere capaciteit, is de uitbreiding van de SpeechFrame® familie met de Xs een logische stap binnen de ontwikkeling van dit platform. Het instapmodel voor de Comsys SpeechFrame® Xs-series maakt net als de grote SpeechFrame® systemen voor hardware gebruik van de Sun-servers van Sun Microsystems. Hierdoor is de benodigde betrouwbaarheid, veiligheid en beschikbaarheid verzekerd.

"De MKB bedrijven worden in toenemende mate web-georiënteerd; steeds meer communicatie verloopt via het internet. Vergeleken met internet heeft telefonie een ander karakter: het is directer, dynamischer en effectiever. Consumenten willen bellen en bedrijven willen nu eenmaal gebeld kunnen worden. SpeechFrame-technologie maakt het mogelijk dat internet business processen - zoals opvragen, bestellen, wijzigen,of bevestigen - direct zijn aan te sluiten op de telefonie-omgeving. Met SpeechFrame® Xs-series bieden wij daarvoor het juiste gereedschap. Dankzij deze innovatieve ontwikkeling worden de communicatie- en integratiemogelijkheden van het web met telefonie binnen dit segment nu nog beter benut", aldus Hans Stapel, manager sales en marketing bij Comsys.

Comsys B.V., Laan Blussé van Oud Alblas 2A, Postbus 61, 3769 ZH Soesterberg. Tel. 033 - 445 22 00, e-mail: info@comsys.nl, website: www.comsys.nl.

Over Comsys
Comsys levert, integreert en onderhoudt voice response systemen (IVR's), spraakgestuurde self-service oplossingen, multimedia contact centers en netwerk services. Hiermee richt Comsys zich voornamelijk op handelsondernemingen, service organisaties, financiële instellingen en telecom operators. Comsys heeft ruim 25 jaar ervaring in geautomatiseerde klantencommunicatie en wereldwijd honderden installaties gerealiseerd. Comsys is gevestigd in Soesterberg (Nederland) en heeft nevenvestigingen in Engeland en Duitsland.

Ingezonden persbericht