Ingezonden persbericht


PERSBERICHT 16 maart 2005

NIEUWE DIRECTIE HCN

In 15 jaar tijd is HCN door de oprichters uitgebouwd tot een gerenommeerd bedrijf. De ondernemers van het eerste uur vinden het tijd worden voor nieuwe initiatieven en treden terug uit de directie van HCN. De nieuwe directie is per 15 maart 2005 benoemd.

Ir. Simon Verzijl (40 jaar) is benoemd tot Algemeen Directeur en Robèrt van Diem MMO (35 jaar) tot Directeur Operations. Beiden maakten al onderdeel uit van het managementteam van HCN en zijn zeer ervaren in het leiden van customer care / callcenteroperaties. De aandeelhouders zijn ervan overtuigd dat zij de positie van HCN op de Nederlandse markt nog verder kunnen uitbouwen.

Simon Verzijl begon zijn carrière bij Accenture als consultant. In 2000 maakte hij de overstap naar HCN in de functie van directeur HCN e-services B.V. Dit bedrijfsonderdeel, waarin met name de klantcontacten per mail en internet gemanaged worden, ontwikkelde zich onder zijn verantwoordelijkheid als een van de meest innovatieve specialisten op dit gebied in Nederland. Hij vervolgde zijn carrière binnen HCN als directeur Client Services.

Robèrt van Diem begon zijn carrière bij HCN in 1995. Vervulde verschillende commerciële en operationele functies. Zijn brede ervaring heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van HCN tot een kwalitatief hoogwaardige organisatie. Als Directeur Operations vallen sinds 2003 alle HCN-locaties onder zijn verantwoordelijkheid.

De aandeelhouders Dick Bakker, René Eijsermans en Rob van Zalingen zullen overigens niet geheel uit beeld verdwijnen. Zij blijven voor de nieuwe directie beschikbaar voor advies en ondersteuning. Geert-Jan Vintges zal als enige aandeelhouder een operationele rol blijven vervullen. Hij blijft verantwoordelijk voor marketing en sales. Dick Bakker, recent herbenoemd tot voorzitter van de Werkgeversvereniging Callcenters (WGCC), zal in deze functie de belangen blijven behartigen van de facilitaire callcenters.

HCN, Hét Callcenter Netwerk

HCN, Hét Callcenter Netwerk is een multichannel contactcenter dat zich ten doel heeft gesteld de nummer 1 te zijn in het verhogen van omzet en rendement uit klantcontactprocessen voor bedrijven in Nederland. Met 950 medewerkers en 5 vestigingen in Emmen, Enschede, Haarlem, Nieuwegein en Tilburg neemt HCN een vooraanstaande positie in op de Nederlandse markt. HCN helpt haar opdrachtgevers bij het opbouwen en onderhouden van duurzame relaties met haar klanten. In haar customer care centers neemt HCN het managen van het klantcontact via call, e-mail en andere interactieve media over van haar opdrachtgevers.

'

Ingezonden persbericht