AutoRai

Hyundai Excellent Dealers leveren constante prestaties

(17-3-2005)
Hyundai heeft de Excellent Dealers voor 2005 bekendgemaakt. Zes ânieuweâ dealers mogen zich dit jaar Hyundai Excellent Dealer noemen en maar liefst zestien dealers prolongeren hun titel. Ze voldoen alle aan de strenge eisen van dit hoogste kwaliteitsniveau binnen de Hyundai-organisatie.
2004 is wederom een succesvol jaar geweest voor Hyundai in Nederland: zes dealers die vorig jaar niet in aanmerking kwamen voor de Excellent Dealer Award hebben nu uitstekend gepresteerd. Ze werden deze week beloond met de Excellent Dealer Award 2005. Zestien Hyundai-dealers wisten hun titel te prolongeren en kunnen andermaal de Award op een prominente plek in hun showroom plaatsen.

Klantenoordeel
Ieder jaar beloont importeur Greenib Car dealers die zeer goede verkoopresultaten weten te combineren met een grote klanttevredenheid met de titel Hyundai Excellent Dealer. In principe kan elke Hyundai-dealer deze titel behalen. Het bedrijf moet daarvoor voldoen aan onder meer de minimale verkoopdoelstellingen voor zowel nieuwe als gebruikte autoâs, onderdelen en accessoires. Tevens telt het oordeel van de klant mee. Hyundai vraagt hen via een enquête de dealer te beoordelen op diverse onderdelen, waaronder service, klantvriendelijkheid en openingstijden. De praktijk wijst uit dat een dealer die goed scoort bij zijn klanten ook goede verkoopresultaten boekt. De diverse dealers bewijzen dat het programma waardevol is voor het nóg verder verbeteren van het kwaliteits- en serviceniveau van de Hyundai-dealerorganisatie.

In totaal hebben 22 Hyundai-dealers de felbegeerde titel in de wacht weten te slepen. Deze dealers leveren constante, goede prestaties op het gebied van klanttevredenheid en service en hebben daarmee de Excellent Dealer Award 2005 dubbel en dwars verdiend.