Hyundai Excellent Dealers leveren constante prestaties
(17-3-2005)
Hyundai heeft de Excellent Dealers voor 2005 bekendgemaakt. Zes
ânieuweâ dealers mogen zich dit jaar Hyundai Excellent Dealer noemen
en maar liefst zestien dealers prolongeren hun titel. Ze voldoen alle
aan de strenge eisen van dit hoogste kwaliteitsniveau binnen de
Hyundai-organisatie.
2004 is wederom een succesvol jaar geweest voor Hyundai in Nederland:
zes dealers die vorig jaar niet in aanmerking kwamen voor de Excellent
Dealer Award hebben nu uitstekend gepresteerd. Ze werden deze week
beloond met de Excellent Dealer Award 2005. Zestien Hyundai-dealers
wisten hun titel te prolongeren en kunnen andermaal de Award op een
prominente plek in hun showroom plaatsen.
Klantenoordeel
Ieder jaar beloont importeur Greenib Car dealers die zeer goede
verkoopresultaten weten te combineren met een grote klanttevredenheid
met de titel Hyundai Excellent Dealer. In principe kan elke
Hyundai-dealer deze titel behalen. Het bedrijf moet daarvoor voldoen
aan onder meer de minimale verkoopdoelstellingen voor zowel nieuwe als
gebruikte autoâs, onderdelen en accessoires. Tevens telt het oordeel
van de klant mee. Hyundai vraagt hen via een enquête de dealer te
beoordelen op diverse onderdelen, waaronder service,
klantvriendelijkheid en openingstijden. De praktijk wijst uit dat een
dealer die goed scoort bij zijn klanten ook goede verkoopresultaten
boekt. De diverse dealers bewijzen dat het programma waardevol is voor
het nóg verder verbeteren van het kwaliteits- en serviceniveau van de
Hyundai-dealerorganisatie.
In totaal hebben 22 Hyundai-dealers de felbegeerde titel in de wacht
weten te slepen. Deze dealers leveren constante, goede prestaties op
het gebied van klanttevredenheid en service en hebben daarmee de
Excellent Dealer Award 2005 dubbel en dwars verdiend.
AutoRai