Ingezonden persbericht

C-people: reclamebureau nieuwe stijl

AMSTERDAM, 20050317 -- Op 1 februari is in Amsterdam een nieuw bureau van start gegaan: C-people. Een reclamebureau nieuwe stijl, dat communicatie- en salesconcepten ontwikkelt op basis van een uniek business model.


Ruime ervaring
Oprichters Jan van 't Klooster en Diederik Heinink hebben samen ruim twintig jaar ervaring in marketing, sales en communicatie. Ze werkten onder andere voor klanten als Unilever, het Rijk, de Belastingdienst, Opel, Burger King, NVM en WereldOuders. Samen bundelen ze nu hun krachten en houden ze zich met name bezig met strategie, conceptuele ontwikkeling en coördinatie.

Unieke aanpak
Zowel wat de opzet van het bedrijf als de uitvoering van opdrachten betreft, hanteert C-people een unieke eigen(tijdse) aanpak. C-people ziet communicatie als een verlengstuk van sales en daarbij past een directe, no nonsense manier van strategie en creatie. Creativiteit dient daarbij als middel, niet als doel. Op dit moment is C-people onder andere ingeschakeld door Leaseplan en maandblad Opzij, is ze in samenwerking met een makelaarsnetwerk en een financiële instelling bezig een nieuw makelaarsconcept in Nederland te introduceren en werkt ze aan de opzet van een veilingsite voor bedrijven die in mei gelanceerd wordt.

Flexibel business model
C-people past een vernieuwend business model toe, waarbij ze niet werkt met vast personeel en niet vanuit een vast kantoor. C-people werkt met een pool van creatieve freelancers, die wisselend ingezet kan worden op verschillende opdrachten. Zo blijven de ideeën fris, de tarieven laag en de teams flexibel. Bovendien helpt C-people startende freelancers met het stroomlijnen van hun eigen bedrijf.




Ingezonden persbericht