Ingezonden persbericht



---


PERSBERICHT

Bookmark interactive marketingbureau voor Aviko

Aardappelgigant ziet internet als belangrijk kanaal voor klantenbinding

Naarden, 21 maart 2005.

Het interactive marketingbureau Bookmark uit Naarden mag sinds kort Aviko rekenen tot haar klantengroep. Aviko is wereldwijd één van de grootste spelers als het gaat om de verwerking van aardappelen tot aardappelproducten.

Dick van der Aart, Marketing Manager van Aviko: "Het is duidelijk dat interactieve marketing een steeds belangrijkere rol aan het innemen is binnen de marketingmix van fastmovers. Dit geldt niet alleen op het gebied van branding. Maar we zien interactieve marketing ook als een zeer belangrijk instrument als het gaat om klantenbinding en -loyaliteit. Dit geldt zowel voor consumenten als voor onze zakelijk relaties. Met Bookmark denken we een professionele partij gevonden te hebben, waarmee we zowel op strategisch als creatief gebied onze interactieve marketingactiviteiten succesvol gestalte kunnen geven."

Samen met Bookmark zal Aviko vernieuwende marketingconcepten ontwikkelen, zowel richting consumenten als de zakelijke doelgroep (foodservice). Momenteel wordt nog gewerkt aan de interactieve marketingstrategie voor de aardappelgigant.

NOOT AAN DE REDACTIE

Bookmark (www.bookmark.nl) adviseert en assisteert bedrijven bij de organisatie, implementatie en integratie van interactieve marketing strategieën. Kernbegrippen hierbij zijn direct marketing, interactieve media en loyaliteitsprogramma's. Bookmark werkt voor diverse vooraanstaande merken zoals ABN AMRO, ANWB Engin, Cadillac & Corvette Europe, Center Parcs, Disney, Grolsch, Nederlandse Spoorwegen, Philips, Van der Meulen Meesterbakkers en Videoland, en is sedert 1997 uitgegroeid tot één van de toonaangevende interactieve marketingbureaus in Nederland.

Voor meer informatie of beeldmateriaal:
Bookmark, Brian Hirman
e-mail: b.hirman@bookmark.nl
telefoon: 035 - 672 10 00


---- --