Bekendmaking van aandeelhouder's belang

STOCKHOLM, Zweden / AMSTERDAM, Nederland - 21 maart 2005 - LB Icon AB (publ.) (LB Icon; de Onderneming), internationaal actief in Digitale Marketing, Internet Consulting en Web Services, kondigt aan dat het 105 miljoen aandelen in Framfab heeft verworven, welke ongeveer 9.13% van het totale aandelenkapitaal en stemrecht vertegenwoordigen.

Deze aandelen zijn door een dochtermaatschappij van de Onderneming gedurende de afgelopen weken aangekocht. Het genomen belang was in eerste aanleg minder dan 5% maar kwam boven deze drempel door de aankoop van 60 miljoen aandelen afgelopen vrijdag, 18 maart.

Over LB Icon
IconMedialab en Lost Boys fuseerden in januari 2002. Daardoor ontstond een van de leidende ondernemingen op het gebied van Internet Consulting en Web Services. De Onderneming biedt gebruikersgerichte oplossingen met innovatieve technologieën voor alle digitale kanalen, met een wereldwijde reikwijdte en lokale expertise. De Onderneming heeft oplossingen ontwikkeld voor een breed scala van multinationals en heeft kantoren in Amsterdam, Berlijn, Brugge, Brussel, Londen, Madrid, Milaan, München, New York, San Francisco, St. Louis, Stockholm en Washington. Aandelen van LB Icon worden verhandeld op de Stockholm Stock Exchange O-List en op Euro.NM van Euronext Amsterdam (symbool: ICON) In 2003 bedroeg de netto omzet van de onderneming K SEK 481,569 (EUR 53 miljoen). Per einde boekjaar waren er 559 medewerkers bij de onderneming actief. Op 4 juni 2004 werd de naam van de onderneming veranderd van IconMedialab International AB in LB Icon AB (reg. nr. 556284-0917).

Bijgaand tevens het volledig persbericht in Engels.

Voor meer informatie over LB Icon: www.lbicon.com of neem contact op met: Stockholm: Elina Wilow, elina.wilow@iconmedialab.com, tel: +46 8 5223 9000 Amsterdam: Annemarie de Bont, annemarie.debont@lostboys.nl, tel: +31 20 460 4500